Blogganbefaling: Marcus Ek

En av få gutteblogger som er verdt å lese.

For ikke så veldig lenge siden kom jeg over Marcus Ek sin blogg. Før jeg gikk inn på den, så tenkte jeg «Jaså, enda en blogg som handler om kjærlighets sorg og oppkutting eller som handler om hvor man får kjøpt den beste foundationen». Jeg tok grundig feil.

Marcus Ek har en av de få bloggene som virkelig er underholdende, både med bilder og morsomme tekster. Han tar seg selv veldig lite høytidelig, noe som gjør at man får lyst til å følge med mer.

Den bloggen jeg faktisk leser mest, uansett hvor rart det høres ut, er min egen. Men nå har det blitt en liten forandring. Jeg føler nemlig at Marcus er den bloggen som er mest lik min av de jeg har lest, så ikke rart at den har blitt en ny favoritt.

anbefaling

TRYKK HER ELLER PÅ BILDET!

Har du lest eller leser du denne bloggen?

G.

47 kommentar to “Blogganbefaling: Marcus Ek”

  1. Tor-Arne Says:

    Jeg følger den bloggen nå:) Takk for tipset;)

  2. Agnethe Marie Says:

    Har faktisk vært innom den, kjempe bra det jeg har lest av den ;D

  3. Anna Says:

    Jeg føler med på bloggen hans :* Kom til din blogg gjennom hans blogg 😀

  4. helene watne :] Says:

    han er en utrolig flink blogger!! 😀

  5. Mari Says:

    jeg digger bloggen til Marcus 😀

  6. Birgitte Says:

    Ja, er innpå noen ganger 😉

  7. Tina Says:

    Jeg leser bloggen hans hver dag! Han er utrolig flink til og skrive og innleggene hans er også humoristiske, noe som jeg liker kjempe godt! 🙂

  8. Emilie Says:

    elsker bloggen til marcus 🙂

  9. Stine Says:

    Har fulgt Markus sin blogg leeenge nå, og han er en av favorittene! 😀

  10. Mia Kathrine Says:

    Jeg er fast leser av marcus sin blogg: )

  11. tasha Says:

    Hei! Jeg syns både du og marcus har fete blogger 🙂 er kult at gutter føler de kan blogge uten å være så evig homsete haha xD

  12. ellen andrea Says:

    Jeg er fast leser av bloggen til Marcus. Der jeg fant bloggen din, du har en utrolig fet blogg! Jeg kommer definitivt til å følge bloggen din : D

  13. Judith Helene Says:

    Digger den bloggen 😀

  14. Juliet Says:

    Dødsgøy med gutteblogger!
    Herlig bra 🙂

  15. iben Says:

    jassåååååååå. så du sto å røyket i skogen ved ski vgs idag tidlig?
    hvis du lurer på hvem jeg er , er jeg hun som syklet ved siden av deg idag tidlig i skogen ved ski vgs

  16. anonym Says:

    din blogg er verdt å lese, du er en kjempe flinkl blogger ! hilsen en jeg tror du hater..

  17. Nanette Says:

    Fast leser av bloggen til Marcus 🙂

  18. . Says:

    Har du nettby ? hvis du ikke har, så er det en som faker deg 😮

  19. Marius Says:

    Han er enda mer artig i real life, men leser såklart bloggens hans=)

  20. Katrine Says:

    Jeg har vært fast leser i noen mnd 🙂 Blir nok nødt til å følge din nå også!

  21. Line Says:

    Selvfølgelig leser jeg bloggen til Marcus Ek! Elsker den 😀

  22. Synne Says:

    ja :- )

  23. Sandra B Says:

    Herlig blogg!

  24. Guro Says:

    Har vært innom bloggen hans et par ganger, men tørner fullstendig av alle skrivefeilene. Allikevel er det noe. Ett eller annet. Som får meg til å ville lese.

  25. Stine Solberg Says:

    Har lest den en stund 🙂

  26. DeadBarbie Says:

    Har lest denne bloggen ja .. Han tar veldig kule bilder ! 😀
    Tilfeldig at dere blogganbefalte hverandre til nesten samme tid ? hehe

  27. Karoline Madeleine Says:

    Ja, jeg er innom den av og til. Den er veldig bra 🙂

  28. Pia Says:

    Jess, derfor jeg kom over din. Kanskje jeg begynner å lese din også:) Digga designet ditt!!

  29. Guro Says:

    Har vært innom der ja, og han er ganske flink : )

  30. embla Says:

    ja, leser bloggen hannes nesten hver dag 😉

  31. Youngcesar Says:

    det var han som inspirerte meg til og blogge. du derimot er forbildet mitt når det gjelder blogging 😀

  32. iben Says:

    sv: hehe , var først ikke sikker på om det virkelig var deg skjønner du :p

  33. iben Says:

    sv: er jo ikke akkurat hver dag du møter en bloggkjendis helt alene i skogen. eheheh. så deg forresten i kantinen og 🙂

  34. MonicaBeach Says:

    pluss at Marcus er en dobbelt så herlig person irl enn på bloggen. Han er heelt herlig:)

  35. Marlin Says:

    Marcus har utrolig bra blogg, fast leser! Var slik jeg kom over din, blir nok fast leser her og 🙂

  36. pernille Says:

    jepp, veldig bra blogg : )

  37. martinee Says:

    jeg leser bloggen hans! 😀
    den er kjempe bra!

  38. Lasse Aagård Says:

    Jeg har også en blogg, og er ikke en homse! 🙂
    Så jeg er med i den dere «kampanjen» deres ;b
    setter pris på gratis reklame, neida 🙂

Legg igjen en kommentar

