Med hjelp fra de som virkelig har peiling.

Bytur med jentene.

I dag dro jeg til byen fordi jeg skulle møte stylist, Malene Vatnedal. Hun hjalp meg med å finne noe som kommer til å steke på Gabler i morgen. Simen og Bettina har nemlig leid hele Gabler og der blir det fullt hus skal dere se! Og siden Malene var så snill med å stille opp, så brukte jeg denne gyldne muligheten til å få eksperthjelp til morgendagen.

Så fort våre veier skiltes, møttes skyene og regnet fosset. Som om det var noen overraskelse! Det som var deilig med det hele var at jeg fikk se Ida igjen. Har ikke sett henne siden søndag, og for oss så er det lang tid. Så etter Gabler i morgen, stikker jeg til leiligheten hennes og sover over. Blir deilig å slippe nattbusstyret, spesielt siden det kommer til å bli villt i morgen!

Kvelden ble avsluttet med en tur innom Brun og Blid. Elsker å ligge helt alene og rolig i solsengen å bare høre på deilig musikk, mens øynene sakte men sikkert faller ned og blir nede frem til pappa ringer og lurer på hvor jeg blir av. Elsker det.

SANY0610

s

Herligere jente skal man lete lenge etter

Nå er jeg nødt til å sove, fordi jeg trenger krefter til å holde ut norsk-fagdagen i morgen. Kommer til å sitte og riste på beina i hele morgen fordi jeg gleder meg sånn til denne helgen. Gabler blir en knall start og resten av helgen skal tilbringes med yndlingsjenta, blir ikke bedre.

Vil dere se hva jeg skal gå med i morgen?

G.

17 kommentar to “Med hjelp fra de som virkelig har peiling.”

  1. Karoline Elise Nelson Says:

    Så nydelig jente du har fått deg:) Ja vi vil se hva du skal ha på deg:)

  2. SSN Says:

    digga bloggen din 😀

  3. Kristine Says:

    Ja, det vil vi se! 🙂

  4. Karoline Elise Nelson Says:

    Haha, dårlig timing I guess:P Men ser ut som you did good anyway:) Vi får utsette photoshooten til i februar ser det ut som, fikk jo aldri gjort det nå i august..

  5. Karoline Elise Nelson Says:

    Joda, jeg bor på i Oslo på st.hanshaugen jeg:)

  6. camilla Says:

    Selvfølgelig vil jeg se hva du skal ha på deg.:D og med stilen din er det sikkert kjempe kult!

  7. ellen andrea Says:

    jaa, vil se : D

  8. wictorianart Says:

    Halloooo^^
    Har du fått deg kjæreste? Synd det med bilettene til Japan da. Teit at dere har høstferie i den perioden. Skal biletter til Japan være billige bør man bestille to timer i forveien^^

  9. Christina Says:

    er du og ida sammen?:)

  10. pernille Says:

    ida er herlich ❤ loveher

  11. Anonym Says:

    Så pen hun er! Pent par 🙂

  12. Karoline Madeleine Says:

    Ja vi vil se 😀

  13. MonicaBeach Says:

    KJÆRESTE? : D

  14. pijah Says:

    «Herligere jente skal man lete lenge etter»

    enig!!!

  15. zanza Says:

    love u IDA ! nå er det ikke lenge igjen !

Legg igjen en kommentar

