Work it out.

Da er treningen gått av stabelen, og jeg er så motivert som jeg kan forbli!

Det er ikke mange ganger om dagen nå, som ikke blir brukt til trening, men jeg klager så absolutt ikke. I dag er jeg støl og stiv etter i går, men jeg er alikevel klar for en dag på studio. Forandringen fra det siste året er at jeg ikke bare danser. Jeg har nemlig lagd en periode plan til trening, som inneholder 3 dager med styrke og løp i tillegg til dansen. Dette anbefales, fordi når du har en plan du må følge, så føler du et større ansvar for å gjennomføre treningen. Prøv det!

plan

Slik ser den ut

I går var det langkjøring pluss en time med styrketrening, som gikk til overkropp og mage. Jobbet med Lars Even og Charlotte, som gjorde hele øktene en del morsommere.

SANY0583

SANY0589

SANY0590

Er det speil, så må man jo få til et omg-blåseoppmunnen-fjortiss-bilde!

Den låten som jeg digger å trene til er: TRYKK HER. Hvordan musikk er det dere liker å trene til? Her må det bass og digge beats til, spør du meg.

G.

15 kommentar to “Work it out.”

  1. Eirik Says:

    Spiller du håndball? 🙂

  2. Susanne Says:

    Hehe, regner med du ikke svarer ja, men var du god i håndball? 😀
    Gutter som spiller håndball er hot btw.

  3. Marion Says:

    åh, den der bruker jeg også å trene til! 😀
    Får meg virkelig til å gi alt.

  4. g Says:

    hvorfor er du så digg a? jeg dør..

  5. miriamsivertsen Says:

    får ikke åpna spotify, så hva het sangen :)?

  6. Kristine Says:

    Sprekt! 😀

    Digger bloggen din! Er absolutt et must i hverdagen 🙂

  7. Ina Cecilie Says:

    Bra noen har motivasjon til å trene hverfall. Kan godt gi meg litt også. Hehe. Men fin blogg du har 🙂

  8. Atena Says:

    hva danser du ? :- D
    danser selv, det er så ufattelig deilig!

  9. Eveline Says:

    Jeg elsker sangen du trener til. 🙂

Legg igjen en kommentar

