Stress Stress Stress

Satt og skulle blogge på skolen, men plutselig gikk nettet. Det er 3 timer siden..

Siden da har jeg venta på Alexander, vært på polet med Alexander, venta på Alexander i banken, tatt sol med Alexander og handla Corona til Alexander. Ja, jeg er tålmodig, men jeg er også snill fordi han er snill!

Om nøyaktig én time skal jeg opp til Simen på vors med nesten hele russebussen før vi drar videre til Gabler. Har på følelsen at dette blir en bra kveld. Men til deres skuffelse så rekker jeg desverre ikke å legge ut noen outfitbilder, så det får vel komme i morgen eventuelt! Dere får nøye dere med disse istedet:

P9020405

P9020396

P9020401

Vinnerne fra forrige konkurranse blir annonsert i morgen, men fram til da vil jeg ha en konkurranse til! Premiene blir solpass som kan komme på enten 1000kr eller 100kr, det kommer helt an på hvor flinke dere er! Skriv deres svar i kommentarfeltet under, bare å prøve seg så mange ganger man vil!

Hva tror dere jeg har på meg i kveld? De nærmeste svarene vinner!

G.

37 kommentar to “Stress Stress Stress”

  1. probe Says:

    skavvisjå… hvite sneaky steves, beige chinos og blå skjorte tror jeg

  2. Emilie Says:

    Skjorte, bukse og en jakke!! og undertøy da sefffffffff. kanskje sokker også hvis du er litt kul! 🙂

  3. madelein Says:

    De nye klærene du kjøpte ? 😀

  4. Hanna Says:

    KJekkenB) du kommer til å være diggest selvfølgelig as always, uansett hva du har på deg. løve<3

  5. Susanne Says:

    Du har på deg noe jææævlig stilig som får alle gutta til å fly i taket av misunnelse og beundring!!

  6. Synne Says:

    Noe «hihoppete»/skaterstil ? 😀

  7. Martin Says:

    chinos og en genser

  8. Maria Says:

    Skjorte og bukse (dongeri) 🙂

  9. Karoline Elise Nelson Says:

    Hm.. Hvite sko, en fin skjorte, og chinos! Kanskje en hvit t-skjorte under finskjorta!

  10. ingrid Says:

    chinos, t-skjorte og en cardigan/jakke 😀

  11. Marion Says:

    Noe coctail ish, mest sannsynlig en svart bukse, en skjorte (overdel) i en sterk farge og så klart noen freeeshe sko.. kooozzzzz

  12. Heidi Says:

    lignende dette:
    https://lundstein.files.wordpress.com/2009/09/391287-3-1240177461576.jpg?w=450&h=283
    😀

  13. anonym....... Says:

    chinos og blå skjorte!!!!!

  14. Marte Says:

    kanskje en hvit bukse, en blå skjorte og hvite sko 🙂 hehe

  15. Sarahvic Says:

    En eller annen hettegenser og en olabukse 🙂 må vel gjette noe som dem andre ikke har gjetta..

  16. MonicaBeach Says:

    Beige chinos, blå skjorte og hvite sko ! maybe baby.

  17. Caroline Says:

    tipper på at du har på deg klær jeg altså

  18. Kiine Says:

    svart/ beige bukse, blå skjorte og en hvit singlet, kanksje et kjede ;*
    Men du virker som en gutt som liker litt farger så kanskje, en svart bukse og knall t-skjorte med en vest over.

  19. Arman Says:

    Bukseseler, t skjorte og noen fete bukser :-)?

  20. Caroline Says:

    Åh, dette var vanskelig! Men jeg gjetter jeg. Du har den grå strikkejakken du bruker på headeren, og så en t-skjorte under. Og når det kommer til buksene så har du på deg sort bukse?

    PS: Jeg har ikke synske evner (a)

  21. Emilie Says:

    Hmmm..
    siden det er «russekveld» så kler ikke alle seg så utrolig fint, siden da er du på en måte ute på hekkan. så kanskje en dongri bokse en av dine kule t-shorter og en strikke jakke? maybe en caps eller solbriller =D har jeg rett?

  22. Mari Says:

    Fin blogg.
    Tenker du har på kjole, var jeg close? 😉

  23. Tonjeeeeeeeeeeeee Says:

    en tier på at du har på deg bukseseler? så deg forresten i oslo, utenfor egon. haha, vurderte å shout it out, men følte meg litt retard.. have fun!

  24. snuppehpijahHEHE Says:

    søt stram badedrakt + ullsokker og skinnlue. bombe sikker!!

  25. andrea Says:

    svart dressbukse, hvit sjorte og noe utenpå der igjen..:P
    og jakke

  26. junaern Says:

    Klærne du kjøpte fra Freudian Kicks (eller hva det står) og Zara..? Ikke det at jeg vet hvordan plaggene ser ut..

  27. JULIE AIDA Says:

    trooor du har på deg en blå skjorte og en brun bukse. vil ha sex som premie

    =))))

  28. Camilla Says:

    hmmmm….
    sikkert noe snasent som vanlig..
    men har mer tro på gutten under klærne 😉

  29. miriamsivertsen Says:

    de klærne du har på på bildene ovenfor :D?

  30. Karoline* Says:

    Noe rundt denne stilen? https://lundstein.files.wordpress.com/2009/09/z.jpg?w=449&h=226

  31. johanne Says:

    liker stilen din.

  32. Ellisiv Says:

    en eller annen urban genser + t shirt, chinos og converse
    elleeer, skjorte med grå genser, chinos og converse

    ELLER NOE ANNET 😀

  33. Mær Says:

    Beige bukse, blå skjorte

  34. junaern Says:

    beigegrå bukser og blå skjorte, fiksa håret man får vel to sjangser? : -D

  35. martine Says:

    hoho,ingenting . du sitter der naken ( :

  36. JULIE AIDA Says:

    SLUTT Å HERM ETTER MEG BARE FORDI DERE VET JEG HAR RETT MED HVA HAN GIKK MED, FAENS FJORTISSLESERE!!!!!!!111 JEG SKAL VINNE!!!!!! :@:@:@:@

  37. mkeey Says:

    fine bilder, fin blogg! 🙂

Legg igjen en kommentar

