Hils på Ida

Mange som har spurt hvem Ida er, så tenkte jeg kunne vise henne fram.

Er hun ikke helt nydelig? Kaller henne for marsvinet mitt, hihi. 

G.

39 kommentar to “Hils på Ida”

  1. MonicaBeach Says:

    heldiggrisen babe heha

  2. vera Says:

    sap med pipinga ? xD
    holy jeg drømte om deg i natt jeg (a)

  3. silje moen Says:

    haha

  4. Ellen Says:

    Haha, genialt! 🙂

  5. Kristine Says:

    hahaha, får så lyst å smekke hu der :/

  6. junaern Says:

    kvalmt

  7. Guro Says:

    mh mhm mh!
    fantastisk.

  8. Martine Says:

    hahahaha.. løøvli x)

  9. Madelen Endresen Says:

    Whaat? Hun lager sånne marsvin lyder.

  10. mariablarsen Says:

    hahahhahaha

  11. henrik Says:

    hun er den største retarden jeg noengang har sett. periiiod

  12. Ole Says:

    herregud, så morsom den lyden er :L

  13. oda Says:

    Ehh?? håer hun gjør seg til, hvis ikke så har du gått på en smell Kjetil!!!!!!!!!

  14. oda Says:

    Ehh?? Håper hun gjør seg til, hvis ikke så har du gått på en smell Kjetil!!!!!!!!

  15. elisabeth Says:

    wohoo, fantastisk…… ehehehe

  16. martine Says:

    hu der irriterer meg sykt .

  17. SHOEFACE Says:

    haha, hun er så syk

  18. Ida og Anja Says:

    hu heter jo amanda !

  19. Whoisf? Says:

    haha.. jeg hadde ikke holdt ut 5 minutter i nærheten av den jenta engang 😛

  20. danbychoi Says:

    Så pen Ida er i den filmen 🙂

    Kjetil, drit bra design-oppdatering!! 🙂 Mye renere, og liker headeren

  21. Marthe Fjeld Says:

    wow, må si hun hadde mye å snakke om 😀
    Blir gæærn av de lydene hennes.

  22. Kristine Soltveit Says:

    haha, genialt, trodde faktisk det var seriøst de første 15 sekundene..

  23. Ida og Anja Says:

    åja, haha 😛 Jeg trur ikke at du er det ! hehe
    Skjønte egentlig at det var tull ! 😛
    Hvem er det som vil være sammen med hu ?

  24. ntåå Says:

    ntåå

  25. Sigrid Says:

    hun ser ut som kattedama.
    HAHA! 😀

  26. Mariann Says:

    Gratulerer så mye, litt av et kupp du har gjort deg der! 😀

  27. Hanna Says:

    Haha, sykt!

  28. Cathrine Says:

    haha!! Nå ble jeg bekyra her! Trodde du hadde gått fra vettet jeg:P

  29. IngridPingrid Says:

    Omg! Holder på å dø hver gang den «lyden» kommer …LOL

  30. idulf Says:

    haha sykt irri lyd

  31. giiiff Says:

    Hun er helt forferdelig 😦

  32. camillaparken Says:

    de lydene var sykt irriterende :-p

  33. Guro Says:

    Hahah, har hørt om hu der! Mhm mh.

  34. Hanne Says:

    «mmm?» hvert 5 sekund jo! -.-» blir irritert bare av å se den filmen

  35. thao t. Says:

    herregud så jævlig iriterende hun jente er! Har lyst å slå til hun. HELT SERIØST!

  36. thao t. Says:

    jenta*

  37. MissPop Says:

    Første gang jeg så en av bloggene hennes trodde jeg det var en spøk. Så forsto jeg at hun rett og slett sier hm hm hm hm hm hele tiden. Jeg dæver av latter.

  38. freacz Says:

    Hu der må ha store marsvinproblemer O.O

Legg igjen en kommentar

