St. Hanshaugen

Nå sitter jeg i sengen med Ida.

Kvelden i går var veldig bra, men en ting var sikkert og det var at alkoholinntaket kunne vært redusert en smule. Det var stappfullt med folk der og av den grunn klarte jeg å miste kameraet, jakken og genseren min. Ja, jeg er en klomsete dust. Så for deres del, bør jeg skaffe meg et nytt kamera ASAP. 

Ida og jeg stod opp halv 11. Jeg var uttørket og sykt tørst så vi kom oss ut og gikk en lang tur. Vi stakk innom Gabler og jeg fant jakken min, men fortsatt mangler jeg et kamera og en genser.

Temaet vårt nå er om nipplepiercing er digg eller ikke. Jeg synes ikke det er noe fint fordi det ødelegger noe som er så fint fra før! Ida synes ikke det er så ille. Jeg blir forbanna på henne og vil skyte henne hjernedød, men jeg sier det ikke til henne. 

Hva synes dere? 

G.

14 kommentar to “St. Hanshaugen”

  1. Christine Says:

    Nipplepiercing er ikke noe fint…

  2. :) Says:

    det er æsj..

  3. Ann Kristin Says:

    piercing i nippelen e sykt digg 🙂

  4. Kristine Says:

    Syns heller ikke at det er noe fint :p

  5. Karoline Says:

    Nei, off, det er kjempe stygt! ..

  6. Ida Says:

    Jeg liker det i hvert fall ikke .. :p

  7. nadda Says:

    jeg synes at du var litt drita i går, scroll nedover på bloggen min til du finner deg selv. ehihiea. ikke skyt meg a

  8. Line Says:

    Det er ikke noe fint i det hele tatt. 😛

  9. Simen Says:

    Nei, nei, nei!!!

  10. danbychoi Says:

    IDA, GO FOR IT!!!

    Kjetil, ikke ødelegg avtalen til meg og Ida, hahaha! 😀

    Jeg piercet id ag forresten. Sorry, Ida. LIOL

  11. maren Says:

    jeg har!!!

  12. embla Says:

    not hot!

  13. ingrid Says:

    nipplepiercing er EKKELT!

Legg igjen en kommentar

