Ambitions

Helgen nærmer seg slutten, og den har vært herlig.

Liker å ligge i Grotta på en søndag formiddag å se igjennom bilder og prate med andre folk om hva som har skjedd. På denne måten finner man ut ting som man kanskje ikke husker selv en gang. Noe som i mitt tilfelle er veldig lite.

Denne helgen har jeg våknet opp med Ida to ganger og falt i søvn med henne to ganger, det er vel den delen av helgen som har gjort den spesielt koselig. Gabler var gøy det også, det jeg husker.

CIMG5057

CIMG5071

CIMG5090

CIMG5106

svar til konk

Vinneren av antrekkskonkurransen ble: Julie Aida og Karoline Nelson

Vinneren av dekknavnkonkurransen ble: Marina (MER AIDS) og Charlotte (Sluts with Nuts)

Dere må sende meg en mail (kedil_91@hotmail.com) med navn og adresse, så får dere solkortene deres i posten!

Siden jeg mistet kameraet mitt, så ble det ikke veldig mange fine bilder fra kvelden på fredag, men fant et som viste hele antrekket. Jeg var ganske fornøyd, fordi jeg fant ingen der som hadde noe lignende, hvertfall ikke fargemessig. Men må innrømme at det var mange som hadde funnet et godt antrekket for anledningen. Hva synes du?

G.

10 kommentar to “Ambitions”

  1. silje v Says:

    er det frida på det øverste bildet?

  2. SHOEFACE Says:

    hahah, tina!

  3. Camilla Says:

    Pene klær.De linkte jeg!

  4. junaern Says:

    får bursdagsbarn premie også eller? : -D

  5. gunlaug Says:

    jeg lurte bare på jakka, har noen bydd høyere enn meg? har sendt deg mail.

    digger stilen din! 😀

  6. norariise Says:

    ida marie wiik<33 frida:)

  7. #1 Says:

    spraytan gone bad, eller noe?:p
    fint antrekk!

  8. Karoline Elise Nelson Says:

    HAHA SIIICK! Jeg er så jævla god. Skulle tro jeg kjente deg! Sender deg mail nå:D

  9. Grube Says:

    Kjetil, du lovte jeg skulle vinne også:(…

  10. zanza Says:

    ingen kler rødt hår som ida , ahah ❤

Legg igjen en kommentar

