Freudian Kjetil.

Ingenting er som High School Musical på Disney Channel en varm søndag ettermiddag.

Solen skinner inn igjennom grottevinduet. Magen min rumler, men siden det er søndag, så har jeg klart å lage en liggegrop i sofaen. Søndager er for de fleste en perfekt dag for kino, derfor har vi anvendt våre mobiltelefoner flittig for å få avtalt en guttekveld i kinosalen i Ski. Det blir nok Public Enemies. Noen som har sett den?

CIMG5132

CIMG5139

Skjerf – H&M
T-skjorte – Zara
Bukse – Zara
Sko (Sneaky Steve) – Freudian Kicks

CIMG5148

Sneaky Steve’s fra Freudian Kicks

Til fredags kvelden, tok stylist, Malene, meg inn på Freudian Kicks butikken i Prinsensgate. Jeg har aldri vært i denne butikken, noe som nesten gjorde meg flau. Hele butikken så fantastisk ut og ikke for å snakke om klærne og skoene! Sneaky Steve skoene jeg kjøpte kostet bare 350kr og de ser ikke helt casual ut, det som gjør de spesielle er de spisse tuppene, som gjør at de passer til de fineste anledningene. Sjekk ut butikken HER, og finn mye annet fett!

Trykk på linken og fortell meg hva du synes!

G.

Edit: Siste dag i dag for å by ferdig på Special Blend og Session jakkene! (Mail: kedil_91@hotmail.com)

Special Blend: Høyeste bud 1500kr
Session: Høyeste bud 1800kr

13 kommentar to “Freudian Kjetil.”

  1. Kristine Says:

    Ja, har sett public enemies, synes ikke den var noe særlig : <

  2. Andreaz Says:

    bajskorv

  3. eirikgjen Says:

    Jeg har ikke sett Public Enemies, men har hørt den er bra 🙂

  4. Tonje Says:

    Public Enemies e skamm bra 😀

  5. Stine Says:

    så Public Enemies på kino forrige uke. Vi gikk midt i filmen, var ikke noe særlig synes jeg 😉

  6. SHOEFACE Says:

    🙂

  7. Camille Says:

    Public enemies er veldig bra 🙂

  8. Mona Isabelle Says:

    Jeg og Ole gikk forbi huset ditt i dag. vi skulle a besøk deg å dratt deg ut av gropen! *Smask*

  9. Karoline Says:

    jeg har sett den, den er helt ok. det eneste er at lydnivået på enkelte scener er høyt, og det kjennes ut som om trommehinna er i ferd med å eksplodere, ellers helt greit.

  10. Mona Isabelle Says:

    Tenkte du ikke var hjemme eller no. aner ikke. serr vi vurderet!

  11. thao t. Says:

    Flotte bilder! 🙂

Legg igjen en kommentar

