Min spilleliste.

Den lenge etterspurte Spotify spillelisten min kommer nu.

Så for dere som ikke har Spotify, løp løp løp. Neida. Skal skrive ned noen sanger, incase dere ikke har det. Her er hvertfall spillelisten min på Spotify: Trykk her.

For dere uten det fantastiske programmet Spotify:

Black Eyed Peas – Alive
Donkeyboy – Ambitions
Bloc Party – Talons
Bloc Party – Better Than Heaven
Copeland – Chin Up
Copeland – Should You Return
Major Lazer – Keep it Going Louder
Major Lazer – Pon De Floor
Empire of the Sun – Walking on a Dream
Empire of the Sun – We are the People
Empire of the Sun – Standing on the Shores
Familjen – Det Snurrar i Min Skalle

CIMG5134

Freudian Kicks – Sneaky Steve ❤

Jeg vil gjerne at dere linker meg deres Spotifyliste, eller noen sanger så jeg kan fylle på min egen!

G.

26 kommentar to “Min spilleliste.”

  1. Kristine Says:

    Takk! 😀

  2. Susanne Says:

    Takk! 😀 herregud du er kjekk

  3. Simen Says:

    Bra musikksmak! Love it ❤

  4. emilia Says:

    bra musikk!

  5. Marthe Fjeld Says:

    tinchy stryder ft. n-dubz – number one
    chris decay – hold tight
    lady gaga – paparazzi

    digger spotify 😀

  6. kristina b. Says:

    vet ikke om det ble riktig link ? :p her er ihvertfall min 🙂 mye gamle sanger

  7. ingrid Says:

    🙂 her er min

  8. Hanne Says:

    kesha – tik tok

  9. Stine Says:

    liker spillelisten din 🙂
    skulle lagt ut link til min, hadde jeg bare visst hvordan jeg gjør det.
    n00b på spotify 😉

  10. Arvinho Says:

    Trodde memories var på top jeg Kjetil?! : o

  11. Christina Says:
  12. Englefjes med sukker på.. Says:

    Hei,
    Kan du være en kjempeengel, og si hva koden for å få to streker på overskriften til innlegget er? Søte, snille, værså værså snill?! *Englefjes, med sukker på*

  13. linerh Says:

    Daa kan du få min spilleliste for August! 😉

  14. Prinsesse Anita Says:

    PrinsesseAnita: spotify:user:prinsesseanita:playlist:1EjqiQPVSiHe7LYlKYcx9F

    Det er miiin x) Med forbehold om at jeg bare har hivi inn alle sanger på ei liste lissom x) Kos deg ;D

  15. Maria Says:

    Search Passion Pit på Spotify! Regner egentlig med at du har hørt dem før, men hvis ikke har du gått glipp av masse bra musikk.

  16. vegardalexander Says:

    sneaky steve. mmmmm. fineee.

  17. ingrid Says:

    😀

  18. Joachim Sollerman Says:

    dette har du klart bra kjetil! smuuth playlist!

  19. Camilla Says:

    Kobojsarna – another one
    Kobojsarna – Unbelievable
    Cascada – evacuate the dancefloor
    Cascada – dangerous
    David Guetta – sexy bitch
    Edward Maya ft. Alicia – Stereo Love
    Jakarta – One desire
    Pitbull – you know you want me
    Soulja boy – kiss me through the phone
    Honey Bee – oh la la

    endre litt stil :p

    three days grace – over and over
    three days grace – pain
    three days grace – never too late
    Greenwheel – breathe

    Ron Pope – a drop in the ocean
    Sheryl Crow ft. Kid Rock – Picture

    der har du en kjapp oppsumering av min spilleliste 😉

  20. May Says:
  21. jenny Says:

    ((-:

  22. Truun Says:
  23. Maren Opdahl Says:

    oppis: spotify:user:marenopdahl:playlist:3GgbVwkk7K2LsZUBgur549

    :–)

  24. Maren Opdahl Says:

    haha, ops! sendte feil..

Legg igjen en kommentar

