Prinsensgate 10B – Oslo

Der var jeg innom idag.

Forrige gang jeg var her på Freudian Kicks i Prinsensgate, så fikk jeg ikke tid til å gå igjennom klærne her ordentlig. Denne gangen fikk jeg det, og jeg fant enda mer fint enn forrige gang. Denne butikken har varer fra blant annet Frankrike og Danmark, ekslusive merker som jeg ikke har hørt til et par kjente, som Cheap Monday.

CIMG5186

CIMG5188

CIMG5189

CIMG5190

Pratet med Simen om selve butikken og merkene de selger og han hadde masse på hjertet. Han synes det var kult at jeg ville skrive om butikken helt uten videre, men det er ikke så veldig rart. De har også en fet nettbutikk hvor man får en full oversikt over nesten alle varene. Alt fra briller, solbriller, jakker, klokker, kjeder etc. Sjekk nettbutikken her: Trykk her.

Jeg falt fullstending for disse solbrillene HER og denne buksa HER. Sant de var fete? Må skaffe meg penger til det, for de slipper ikke unna meg.

Anbefaler dere å ta turen innom, og si gjerne ifra til Simen eller Stian at dere ble anbefalt butikken av meg.

G.

6 kommentar to “Prinsensgate 10B – Oslo”

  1. Sophie Says:

    Fett, det skal jeg sjekke ut=)
    Om du ikke kjenner til det fra før, sjekk ut Hunting Lodge nederst i Torggata, de har så jævli mye fett=D
    http://www.huntinglodge.no/blog/?m=200809

    peace n love ^^
    mmmtzz mmtzz, break the house down

  2. Karoline Madeleine Says:

    Så kult ut! 😀

  3. Daniel Says:

    The store reminds me of one just like it in Canada called J2!
    Have been reading your blog for a while, with the help of google translate, and I’ve even told a lot fo my friends about it!

    – Daniel
    http://thespypants.tumblr.com/

  4. IDA Says:

    Kjetil!!! Jag bor ju där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Varför hälsade du inte på??? 😛
    ´Ses i studion!
    Kraaaaam

  5. JULIE AIDA Says:

    omggggg freudian kicks? velkommen etter ;—-)))) lawl azz. jeg går bare innom om mariann er der og smiler og vil prate. ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  6. Andreaz Says:

    ikke lek så kul, julie<3

Legg igjen en kommentar

