To trøtte typer.

Hjemme, men ikke lenge.

Skal dra å møte Marina om en liten stund, fordi hun vant auksjonen på Nikita jakken. Gleder meg til å se hvor glad hun blir, men jeg blir jo litt glad selv for jeg får jo en fin fin sum. Etter å ha vært i Ski drar jeg rett inn til Oslo. Skal møte noen før jeg drar på trening. Har ikke danset på en uke, pga opptatte kvelder, så nå skal jeg få filmet den nye koreografien jeg har laget selv. Vil dere se den? Er veldig fornøyd med den.

Støter du på meg og Andreas en sliten ettermiddag, så finner dere oss slik:

CIMG5176

CIMG5171

Hvor mange haker?!

CIMG5178

Er dere like slappe og goofy som oss etter en kjedelig dag på skolen?

G.

17 kommentar to “To trøtte typer.”

  1. Susanne Says:

    hahahahahahah! 😀 bra Kjetil, BRA!

  2. Ida Says:

    Yep, like sliten ;D

  3. Kiine Says:

    oooh, Jeg vil se !

    ca 7 haker 😀 haha

  4. K Says:

    Minst like slapp : D

  5. vera Says:

    Jaaa, seff vil jeg seee den ^^
    om ikke slappere xD

  6. atlesyversen Says:

    Jeg vil se jeg vil se!

  7. Christine Says:

    Åh, ja, gleder meg til å se koregrafien 😀

  8. Emma Says:

    Det MÅ jeg se 😉

  9. Magnuss Says:

    7 haker ! 🙂 kos at du har fått deg type da;)

  10. Anja Says:

    Du MÅ legge den ut på bloggen din 😀

  11. Ida Sophie Says:

    Dæven å tynne bein han Andreas hadde! 😛

  12. idulf Says:

    hvorfor legger du ikke ut bilde av hendene dine, babe? 🙂

  13. lac Says:

    Ja, du må legge den ut 🙂

  14. kine Says:

    KAN DU VÆÆÆÆÆÆÆÆRSÅSNILL å legge ut bilde av kjæresten :D??

  15. Jenni / jenni_94@live.no Says:

    kan vi så se hun ida?:D

  16. idulf Says:

    jeg er hemmelig. høhøhøhøhøøøøøø

  17. Marie Says:

    Hahaha, midterste bildet!

Legg igjen en kommentar

