Kroppen min sover, snart sovner øynene.

Like før nå, men les dette først.

Siden vi sluttet en del før på skolen i dag, så dro jeg hjem (ditchet styrketreningen med Magnus og LE) for å istedet jogge en tur for meg selv i skæven. Passe deilig å komme hjem igjen og vite at klokken var langt fra det som ellers er etter skoletid. Derfor tok jeg meg den friheten til å lage et herremåltid til lunsj. Hvorfor ikke? Føler man fortjener det etter en lang tur i de gjørmete løypene.

CIMG5207

Slik ble måltidet mitt seende ut, sunt sant?

CIMG5216

Så ble jeg litt sliten..

CIMG5220

Nå er jeg sånn ca. her.

Jeg er fullstendig utslitt etter denne ikke slitsomme dagen, det er noe galt merker jeg, men det får gå. Jeg smiler jo bredere enn noen gang om dagen, så det er inget tidspunkt for syting fra min side. Bare å ta seg et par timer på øyet, og så er Mons tilbake på beina sine igjen. Lover.

Konkurransen i går var en morsom en. Veldig få som fikk det til, men svaret var at hele bildet var speilvendt, men ikke skriften på t-skjorta. Mange som var veldig nære og noen helt riktig, men vinneren ble Daniel Jørgensen. Send meg en mail «kedil_91@hotmail.com» med navn og adresse!

Forresten, jeg sitter og lurer på om jeg skal skaffe meg «www.thegiant.no». Vil dere det?

G.


11 kommentar to “Kroppen min sover, snart sovner øynene.”

  1. Ken-Arild Kristiansen Says:

    Det er genialt med eget domene. Enklere å huske er det også! 🙂

  2. Thom Says:

    hey kjetil,

    how r you doing? i am fine, but bussy with work/university and partying ;d. you should take a own domain. i think its cool and a more easy adress!

    see ya !

  3. Madelen Endresen Says:

    jeg er sulten 😦

  4. thao t. Says:

    NEINEINEI OG ATTER NEI. Skulle du ha hatt din egen domene ville jeg ha anbefalt noe som ikke er no. Hvorfor ikke thegiant.com f. eks? 🙂

  5. Karoline Madeleine Says:

    Det så veldig godt ut 🙂

  6. eirikgjen Says:

    NEIIII!!! Ikke thegiant.no. Behold den du har ellers kan du få deg http://www.thegiant.com isåfall. IKKE .no

  7. Thomas Says:

    NAM! thegiant.no er mye finere enn .com synes nå jeg. Hvorfor ikke ha .no når det er en norsk blogg lissom?

  8. Ken-Arild Kristiansen Says:

    Det eneste kjipe med .no domene er at det stiller mye strengere krav for å få opprettet enn ett hvilket som helst annet domene. Men slikt kan man selvfølgelig omgå hvis man ønsker.

Legg igjen en kommentar

