Gjett hvem?

Mange som ber meg legge ut et bilde av jenta mi.

Da gjør jeg det nå, men hvem tror du det er?

ida,marie, meg

G.

46 kommentar to “Gjett hvem?”

  1. JULIE AIDA Says:

    jeg sitter her jeg.

  2. Trine Says:

    Ganske sikker på at det er hun som står til høyre 😮

  3. Madelen Says:

    Hun til høyre for deg..

  4. charlotte Says:

    høyre

  5. maddiiee Says:

    tror det er hun i midten!!!!

  6. Linn Says:

    Hun til venstre for deg 🙂

  7. maddiiee Says:

    sv. jeg prøver så godt jeg kan å slenge ut innlegg, men er så jævlig mye å gjøre her borte! men okej, siden du sier det så skal jeg prøve enda litt hardere.

    hvor er blogganbefalingslisten… am i blind?!

  8. liv oda Says:

    ho som står på din venstre side 🙂

  9. Trude Says:

    Hun med luen

  10. Jenni Says:

    hun uten lue

  11. Sara R Says:

    Jenta di er hun til høyre 🙂

  12. brie Says:

    så flau over henne at du ikke tør å vise fjeset hennes?

  13. brie Says:

    ja

  14. Malin Says:

    Det er hun i blå skjorte 🙂

  15. Kineanita Says:

    Det er jo hun til høyre 🙂
    fordi MA er på din venstre side ! haha

  16. brie Says:

    ok, du er kul

  17. siljesb Says:

    Hun til venste er Marie Amanda, så klart er det hun til høyre dae :- p

  18. kristina b. Says:

    hun til høyre 🙂 ekke hun andre marie amanda?

  19. Janette Says:

    Idaaaaaaaaaa-Marie Wiik står til høyre for deg:)

  20. Karoline Madeleine Says:

    Høyre 🙂

  21. Susanne Says:

    haha, tror det er noen som er litt (veldig) misunnelig her :-p hun der oppe.
    men altså, jeg suger i å lyve, så derfor tar vi den ærlige versonen, er det rart hun er misunnelig?!!!!!11111

  22. Camilla Says:

    det er ida wiiiiiiiik 🙂

  23. thao t. Says:

    hun til høyre? 🙂

  24. Kjersti Says:

    Jeg tror hun uten lue 😉

  25. eirikgjen Says:

    Hun til høyre er dama di! 😀 hehe, har sett det på face.

  26. varmeappelsinkyss Says:

    Hun søte til høyre er jenta di:)

  27. vera Says:

    hun til høyre ofc^^

  28. Katarina W Says:

    hun til høyre! 🙂

  29. Camilla Says:

    Hu til høyre 🙂

  30. emilia Says:

    hun til høyre ; )

  31. SHOEFACE Says:

    hun digge til høyre

  32. Ann-Kristin Says:

    hun til høyre for meg? 🙂

  33. S. André Says:

    Hun til venstre ser jeg er Marie, og har ikke fått høre noe om at du er sammen med henne 🙂 Men hun til høyre tror jeg er ei Ida jeg har fått hørt om at du holder på med 🙂 Lykke til, håper det går bra med dere 😉

  34. Ida Says:

    Hun til høyre ? 🙂

  35. ida Says:

    så du gikk runt å kyssa men doen, 😀 det er dun i blåt (aa)ferska ;P

  36. ingrid Says:

    HØYREEE:D

  37. Karoline Says:

    Høyre? (selv om jeg ikke liker høyre fordi høyre minner meg om FrP)
    Du ser forvirret ut der du står

  38. sarah karoline Says:

    aner ikke -.- hehe

  39. Thomas Says:

    tulla til høgre… uansett ser begge digg ut ;P

  40. Anja Says:

    Hu med lue ? 🙂

  41. kristina kristiansen Says:

    Hun til høyre 😀

  42. marieamandaagapi Says:

    SIKKERT MARIE AMANDA, OG DRIT I Å STJELE BILDER UTEN Å SKRIVE HVOR DE ER FRA PLZ.. ;D

  43. Hilde K Says:

    Det er Ida til høyre, men syns du passer bedre til Marie Amanda på dette bilde. Hun er søt!

Legg igjen en kommentar

