Blogganbefaling: Madeleine Bergsjø

Det her en blogg som jeg virkelig anbefaler.

Madeleine Bergsjø eller Mmaddiiee, som bloggen heter, har blogget en stund nå og hun har vært en leser hos meg så lenge jeg kan huske. Jeg har lest bloggene hennes lenge jeg også, men ikke fast. Det som forandret dette og har gjort meg til en fast leser er at hun har gjort det jeg skulle ønske jeg kunne gjøre, gå på skole i New York City.

Jeg elsker denne byen og det å ha en bekjent skrive om sin hverdag der, gjør at denne bloggen virkelig er vært å få med seg. I tillegg til dette, så er hun utrolig flink til å skrive og ikke minst ta bilder. Hun har alltid med seg kameraet, og resultatene blir alltid like bra! Så lov meg at dere sjekker henne ut.

madeleine bergsjø

Trykk på bildet, eller HER!

Har du lest bloggen hennes før?

G.

6 kommentar to “Blogganbefaling: Madeleine Bergsjø”

  1. Simen Says:

    Haha 🙂 Begynte å følge med på bloggen hennes i går 😛 Komisk!!

  2. nina Says:

    leser den fast 🙂

  3. MADELEINE HALM Says:

    Madeleine er flink! Også har hun et usedvanlig fint navn 🙂 !! Haha..

  4. maddiiee Says:

    tusen takk a kjekken! i appreciate it 😀

  5. MonicaBeach Says:

    Heia mmaddiiee:)

  6. Jannekake Says:

    Elsker bloggen hennes 🙂 Har lest den siden hun var på titusenmillioner.blogspot.com, og hang også med henne på Hove i sommer 🙂 Kjempesøt jente.

Legg igjen en kommentar

