Dette året er det min tur til å være med å bestemme hvem som skal styre vårt land.

Jeg vet hva jeg skal stemme nå!

Når jeg var å tok sol i dag, så jeg en stand mitt i sentrum. Siden jeg har brukt litt tid i det siste på å fundere på hvilket parti jeg skal stemme på, så tenkte jeg at dette var sjansen min på å bli ordentlig overbevist. Jeg gikk bort til de litt eldre kvinnene som stod der og sa «Okey, overbevis meg om hvorfor jeg skal stemme ********!». Hun fortalte meg masse og forklarte de tingene som partiet stod for som angikk meg om min aldersgruppe. Hvorfor skal jeg bry meg mest om eldreomsorg og barnehageplass? Tenkte jeg.

Hun var flink til å overbevise og etter å ha lest nesten alt valgmaterialet, så ble jeg helt overbevist. Partiet jeg skal stemme på satser på vei, kollektiv trafikk, innovasjon, bedre lærere og trygghet i Norge. Hva tror du jeg skal stemme? Klarer du dette, så sender jeg deg en mail og du får et solpass av meg!

P9100590

Forresten, får så mange kommentarer om at folk så meg der og borti der, men de turte ikke å hilse på. Jeg er kjempe snill og utadvent. Digger alle leserne mine, så kommer dere bort til meg og sier «HEI!» så blir jeg sykt glad. Gjør det neste gang, okey?

G.

58 kommentar to “Dette året er det min tur til å være med å bestemme hvem som skal styre vårt land.”

  1. Trine Says:

    Skjønner at de ikke tørr gå bort ;o

  2. camille Says:

    arbeiderpartiet? 🙂

  3. Betzy Says:

    Høyre?

  4. Marius Says:

    Høyre?

  5. :) Says:

    Høyre!

  6. mmibrede Says:

    Ap? LETT

  7. Jeanette. Says:

    svartil hun over der; du er kjekk og en kjent blogger. flaut om du bare «eh.. ja hei..»
    😀

  8. Jeanette. Says:

    jeg skjønner. logisk:)

  9. mmibrede Says:

    Arbeiderpartiet :)?

  10. vilde Says:

    du skal stemme arbeiderpartiet for bedre lærere i skolen, trygge arbeidsplasser og fellesskapet! 🙂

  11. :) Says:

    frp =)

  12. Ann-Kristin Says:

    arbeiderpartiet tror jeg (?) 🙂

  13. mari Says:

    sv 🙂

  14. Mats Says:

    Venstre

  15. Aarvig Says:

    FRP garra

  16. Jenny Says:

    Høyre?

  17. Ellinor Says:

    Rødt? 🙂

  18. Marthe Fjeld Says:

    sett deg i oslo, hadde så lyst til å gå bort å hilse, men det skjedde jo aldri :p

  19. Bjørn Norström Says:

    Hei Kjetil tipper på venstre…

  20. Marthe Fjeld Says:

    hehe greit 😀 skal prøve 🙂

  21. Mariann Says:

    hmm.. Venstre! Selv om du ikke nevnte rusbehandlingspolitikken.. 😉

  22. MonicaBeach Says:

    Håper det er alt annet enn ap.
    høyre

  23. Ina Says:

    Hilser på deg neste gang jeg ser deg i ski, da!:) Gikk ikke bort denne gangen, hadde noe a la bestemor-knute i håret osv, følte meg ikke vell til det da 😉

  24. Sara R Says:

    De fleste partiene sier jo at det er dette de vil, men er det høyre mon tro? 🙂

  25. maren Says:

    håååper du stemmer venstre

  26. Mari Says:

    Høyre sikkert 😀

  27. Tonje Says:

    høyre? ;D

  28. Emilie Says:

    Venstre?
    hmm, dem satser på vei, kollektiv trafikk, innovasjon, bedre lærere og trygghet i Norge. : D

  29. Martin Says:

    kjempe snill ja… skjønner at de ikke tør

  30. Emilie Says:

    OK KJETIL, neste gang jeg er i oslo,
    og ser deg! skal jeg komme bort. : D
    og si «HEI KJETIL, jeg synes bloggen din er super duper kul» noe sånn der ^^, så hver i byen den 26!! : D så skal jeg finne deg (a’ hahaa. ikke som en spion da.. dt er crapy! men ja, jeg tror du støtter venstre ^^

  31. Kristine Says:

    Venstre? 🙂

  32. Karoline Says:

    Arbeiderpartiet?

  33. donnalilly Says:

    venstre 🙂 haha skjønner at folk ikke tørr å gå bort hadde ikke gjort det selv. hadde følt meg som en stalker :p haha

  34. Kjersti Says:

    Jeg hakke peiling på hva du skal stemme, kanskje KRF ? neida, tror nok det er arbeiderpartiet eller venstre! 🙂
    Uansett, jeg har ikke sett deg men vil veeeldig gjerne! Har hørt noe om at du avogtil er i Sandvika, så jeg og en venninne har store planer om å henge i Sandvika hver dag til vi ser deg! Ellers så er du hjertlig velkommen til lille Bekkestua, hehe! Håper vi ses 😉

  35. Kjersti Says:

    Jeg hakke peiling på hva du skal stemme, kanskje KRF ? neida, tror nok det er arbeiderpartiet eller venstre! 🙂
    Uansett, jeg har ikke sett deg men vil veeeldig gjerne! Har hørt noe om at du avogtil er i Sandvika, så jeg og en venninne har store planer om å henge i Sandvika hver dag til vi ser deg! Ellers så er du hjertlig velkommen til lille Bekkestua, hehe! Håper vi ses 😉

  36. Kjersti Says:

    ooopps, to ganger, trykket en gang for mye! beklager, kjetil!

  37. embla Says:

    miljøpartiet de grønne kanskje ? 🙂

  38. Nora Says:

    VENSTRE!!! 😀 😀

  39. Åshild Says:

    har ikke peiling, men sier krf! Fordi ingen har sagt det før, og det hørtes litt sånn ut 🙂

  40. Guro Says:

    SV tipper jeg !:P

  41. tessa Says:

    FRP!!:)

  42. Vilde Says:

    SV ??? ;S

  43. ingrid Says:

    Håper det er høyre:D men tror kanskje venstre?
    enten venstre eller høyre 😀

  44. Maria Says:

    rødgrønt? hvis det er noe..:D

  45. Roshiel Angela Says:

    frp ? 🙂

  46. Silje Says:

    arbeiderpartiet;)

  47. : ))) Says:

    Senterpartiet? 😉

  48. Heidi Says:

    venstre

  49. Tiril Says:

    Du skal stemme høyre.

  50. heggvin4h Says:

    Du skal stemme enten Vigrid, Rødt, Ap, SV, Sp, KrF, Venstre, Høyre eller Frp. 🙂

    Hvis vi ser deg på gaten, skal vi rope Kjetil, The Giant eller Lundstein ? 😮

  51. Ina Says:

    Venstre 🙂

Legg igjen en kommentar

