Et forsøk i å få dere til å mislike meg.

Hvorfor, aner jeg ikke.

– Jeg elsker makrell i tomat (it may look like shit, men det er sunt og godt!)
– Jeg har også en forkjærlighet for kaviar.
– Jeg har rare hender, de kaller dem for rosinene..
– Når jeg ler, så kommer lydene når jeg puster inn, så jeg høres ut som en hval.
– Jeg er en fan av Final Fantasy spillene.
– Jeg digger Naruto.
– Jeg handler ikke bare merkeklær, OOOOMMMMG!!!!
– Jeg orker ikke å svare alle som snakker til meg på facebook chat.
– Jeg godtar ingen av dere som adder meg på MSN (Men send meg en mail, og jeg svarer så fort jeg kan!)
– Jeg tar meg selv i å bruke alt for mye penger på mat (derfor jeg ikke bare høres ut som en hval, men ser ut som en også)
– En gang så fikk jeg helt latterkrampe når en katt fikk en sokk over hodet.

Jeg føler jeg kunne lagd denne lista så utrolig mange sider lengre, men jeg vil spare meg selv og dere for det.

P9070574

Hater dere meg nå eller?

G.

NB: IKKE GLEM AUKSJONEN HER!

33 kommentar to “Et forsøk i å få dere til å mislike meg.”

  1. Marianne Says:

    HAHA, du er søt!

  2. Emilie Says:

    tvert imot, vi digger deg bare mer =D
    + nå vet jeg at vi 2 har mye til felles ;o
    kjetil du er skam kul! og ja tror ingen vil mislike deg 😀

  3. plaum Says:

    har aldri smakt makrell i tomat, men det er det verste jeg vet! lukter som ukesgamle solmodne tarmer på asfalt med innhold. hater deg litt nå ja

  4. Karoline Madeleine Says:

    Haha, morsomt 😀 Nei, hater deg absolutt ikke mer nå, men var gøy å lese likevel. Og liker du virkelig makrell i tomat? Jaja, lykke til 😛

  5. Emilie Says:

    : D ❤
    hehe, så ut som du ble litt glad ^^,
    må jo selvsagt ha deg og nora på bloggen, norges beste bloggere =D

  6. Tonje Says:

    ka faanken? har du rare hender? nei fy. nå vil jeg ikke lese bloggen din mer 🙂

  7. Trine Says:

    Makrell i tomat, ÆSJ !

  8. Martine Says:

    Du er serr dårlig til å svare på kommentarer… Da kommer folk til å slutte å kommentere etterhvert… Just saying.. 🙂

  9. Susanne Says:

    haha, søtingen!

  10. Carolinek Says:

    haha, jeg digger humoren din ! :p

  11. halvoren Says:

    hater deg…

  12. Lars Says:

    Hallo, Final Fantasy eier rådt da : ) Hvilke av de er det du har spilt?
    Og Naruto er undervurdert, det er en bra serie selvom mange mener det er barne-tv fordi det er anime!

    Det du forteller er da ikke negativt i det hele tatt 😉
    Grav litt lenger ned i gjørma ved neste forsøk takk!

    🙂

  13. thao t. Says:

    Hei! Ville bare si at du har blitt vurdert på min blogg. SJekk mer info på http://www.thaot.blogg.no 🙂

  14. a7ex Says:

    nobody’s perfect 🙂
    vi er egentlig nokså lik Oo jeg digger naruto og jeg liker moteklær
    final fantasy ++++

  15. Sara Says:

    hahaha 🙂 morsomt å lese! komisk, alle har jo sine sider 🙂
    digger designet ditt! du er flink..!

  16. Jeanette S Says:

    Makrell i tomat er jo kjempegodt 😉
    Liker det nye designe ^^

  17. Maia Says:

    Endelig er jeg ikke alene om å like makrell i tomat, hahahah! Syns du bare høres nok så menneskelig ut jeg ;P Tror du må ty til verre ting for at folk skal mislike deg 😛 men hvorfor vil du at vi skal mislike deg? hehe Lei av at alle jenter digger deg og sikler etter deg eller?

  18. Karoline Elise Nelson Says:

    h8

  19. Andreaz Says:

    Hater deg uansett hvor lang lista er jeg…

  20. Marthe Fjeld Says:

    hehe, misliker deg langt ifra, fikk se en litt humoristisk side av deg 😀

  21. Cosmo King Says:

    Hendene dine er så sykt morsomme!

  22. MonicaBeach Says:

    haha det med latteren er sant!

  23. Pernille Says:

    makrell i tomaat og kaviar ❤ mmm driit digg!! 😀

  24. vegardalexander Says:

    mat er dyrt. ofh.
    må nesten slutte å spise å bli tjukk.

  25. Guro Says:

    Ja, såklart hater jeg deg nå.

  26. vera Says:

    omg, jeg kan vel aldri finne på å hate deg :$
    og btw, jeg bare ELSKER lattern din, så var det sagt xD

  27. kristina kristiansen Says:

    hater deg ikke selvom 😀

  28. JULIE AIDA Says:

    11 reasons to love you.

  29. Karoline Says:

    Haha 😀 Du er søt!

  30. Daphne Says:

    – hvem liker ikke makrell i tomat 😛
    – kaviar er jeg for pyse til å prøve så modig er du som liker det ^^)
    – folk som tror de har normale hender er unormale:P
    – når jeg ler så piper jeg… høres ur som jeg ikke får puste .. 😛
    – jeg ELSKER final fantasy ^^)
    – digger oxo naruto ^^)
    – bare sosser handler merkeklær.. 😛
    – du har sikkert alt for mange venner til å få alle fornøyde
    – vist jeg hadde vært deg hadde ikke jeg heller det .. tenker bare på alle de freaky folkene som finnes på nett .. man kan jo aldri vite 😛
    – haha jeg gjør oxo det xD
    – jeg elsker katter XD får bare latterkrampe av å se på de 😛 de er bare søte som de er ^^) men med en sokk i hodet 😛 så det for meg .. XD hahah ville ikke prøve det på pusen 😛 kansje kan ikke ville bli kost med lenger 😛 ^^)

    de grunnene du ga for at folk ikke skal like deg er utrolig

  31. Daphne Says:

    – hvem liker ikke makrell i tomat 😛
    – kaviar er jeg for pyse til å prøve.. så modig er du som liker det ^^)
    – folk som tror de har normale hender er unormale:P
    – når jeg ler så piper jeg… høres ur som jeg ikke får puste .. 😛
    – jeg ELSKER final fantasy ^^)
    – digger oxo naruto ^^)
    – bare sosser handler merkeklær.. 😛 men du hadde utrolig fin kles stil da 😀
    – du har sikkert alt for mange venner til å få alle fornøyde
    – vist jeg hadde vært deg hadde ikke jeg heller det .. tenker bare på alle de freaky folkene som finnes på nett .. man kan jo aldri vite 😛
    – haha jeg gjør oxo det xD
    – jeg elsker katter XD får bare latterkrampe av å se på de 😛 de er bare søte som de er ^^) men med en sokk i hodet 😛 så det for meg .. XD hahah ville ikke prøve det på pusen 😛 kansje han ikke ville bli kost med lenger 😛 ^^)

    ^^)

  32. Ida. Says:

    HERLiG 😀

  33. maren Says:

    hater deg seff, men elsker latteren din!

Legg igjen en kommentar

