Gief more speilpix plix!

Greit da, herregud, siden dere maser så sykt!

Bettina kom innom en tur før vi begynte å vorse i går, og siden jeg ikke har kamera (nå har jeg fått låne søte Ida sitt), så var det bra at hun hadde den sykt fancye iPhonen sin. Den ingen andre har vet dere! (Den er fin da). Dermed ble det noen fin fine bilder i speilet! Får du ikke lyst til å slutte og lese bloggen min når jeg legger ut de sykt modne speilbildene?

koz 007

koz 004

koz 003

Hva synes dere om den nye Pa:nuu t-skjorta mi? ELSKER DEN!

Vet egentlig ikke hvorfor jeg prøver å få dere til å mislike meg, men det varmer at det er en såpass vanskelig jobb! Vi får se om jeg fortsetter å prøve. Jo! En ting, hver gang jeg sovner sittende (bilen, toget) så får jeg dobbelthake. Hjalp den litt?

Uansett, nå må jeg starte å kokkelere litt på køket, vise litt skills! Er sulten og tørst, og det skal bli bra i kveld. En flokk bestående av mange oss gutta, skal nemlig på Room 31. Det skal bli skoj vil jeg tro! Dere får ha en flott lørdags kveld, enten hjemme eller ute.

G.

16 kommentar to “Gief more speilpix plix!”

  1. Susanne Says:

    Håper du får en nice kveld da! 🙂

  2. Trine Says:

    HAhah, dauer av at du skal ha folk til å mislike deg ! Det virker som du mislykkes hver gang du prøver, så du bør eventuelt legge opp forsøket eller prøve enda hardere ! 🙂

  3. apple Says:

    kan jeg få t-skjorta di? :>

  4. s0lo Says:

    vis oss ida daaaaaaaaa ! 🙂

  5. vegardalexander Says:

    fin skjorte! :))

  6. Camilla Says:

    beklager Kjetil, men forsøkene på å få oss til å mislike deg er lite vellykket :p
    du blir bare søtere desto mer du prøver 😉

  7. heggvin4h Says:

    Hva prøver du å spise på øverste bildet? 😮

    Dobbelthake! Hadde vært så gøy å treffe deg når du sov sittende.

  8. Karoline Says:

    fascinerende bilder 🙂

  9. Trude Larsen Says:

    OMG, digg tskjorte

  10. Stine Says:

    Har du noen gang farget håret ditt?

  11. liv oda Says:

    du prøver forgjeves, kjetil 🙂

  12. Elisabeth Says:

    kjempe stilish t-shirt ; ) Hvor kjøper du pa:nuu klærne dine?

  13. Linn Marit Says:

    Ja nå må jeg desverre si Kjetil, jeg liker deg ikke lengere.. Tenk å få dobbelthake når du sovner på bussen!:O Det er jo uakseptabelt!:p

Legg igjen en kommentar

