Anal og.

Så det så. Julie er flink!bein

Disse bildene er fra den gangen vi hadde photoshoot ute i skogen, for de av dere som husker det. Julie er flink til å bruke både digitalt og analogt kamera. Begge kameraene ble tatt i bruk den dagen.

laughter

samtale

skjerf

photo: Julie Mednegerflekk Aida

Hva synes dere om bildene?

G.

17 kommentar to “Anal og.”

  1. Thea Amanda Says:

    i liiiike ;D

  2. iselin Says:

    KJETIL ❤

  3. karoline christoffersen Says:

    Liker bildene, legg ut flere !

  4. Pia Says:

    bildene var fine de 🙂

  5. veeeronicaa Says:

    bildene var braa di, som alltid ;D

  6. Hanne Says:

    Stilige bilder! Digger bloggen din Kjetil!
    Stå på videre 😀

  7. KarolineB Says:

    Gi meg skjerfet ditt!

  8. Caroline Says:

    Kjempe fine bilder! 🙂

  9. Trine Says:

    Hun er flink å fotografere ja, du er flink modell !

  10. Marius Says:

    Utrolig fine, men på grunn av Julie :).

  11. Marius Says:

    Hehe, skrev det bare for at du ikke skulle få noen annen oppfatning. Men at du tok deg «såpass» nær av det, kan vel bety noe annet…

  12. Henriette Says:

    Sykt kule bilder, likte spesielt det siste ^^,

  13. Line Says:

    Julie er litt for flink!

  14. Trine Grung Says:

    sv- tusen takk! Ja jeg ser at det er mange som følger bloggen som syntes dette er trist, jeg syntes det selv og, men jeg må skjerme meg litt en periode. Det ble litt masse de tre siste ukene….håper du forsetter. Du er en nydelig gutt!

  15. JULIE AIDA Says:

    åååååååååh søtnoz! glad du likte bildene! jeg vil gjøre det igjen snart. jeg skal bruke det første i en fotooppgave jeg har nå 🙂

  16. Eveline Says:

    Hårete ben! 😮
    Likte det siste bildet spesielt godt. 🙂

  17. pernille Says:

    digget det siste bildet, dødsfint

Legg igjen en kommentar

