Slapp av, de har dratt nå.

Da var jeg endelig alene igjen.

Jeg synes alltid at det er litt morsomt å la andre slippe inn på bloggen min, beklager hvis det plager dere litt, men jeg finner det underholdende!

Dagen i går var vellykkende. Det er ikke ofte jeg har vellykkede kvelder ute på byen egentlig, men i det siste har ting gått som det suser. Vi begynte «rolig» hos meg med en haug med pizzaer og bare gutta. Med et lite pålitelig annlegg og besøk fra den oppblåsbare sauen ble det en god start før vi suste ned til toget og mot Room 31.

Jeg valgte denne gangen å la kameraet bli hjemme, noe jeg tror var veldig lurt fordi det var en del mennesker i Bogstadveien. Jeg kom inn uten å betale, på en eller annen syk måte, så det ble litt flere flasker på bordet istedet, som fort ble tomme. Til slutt bestemte vi oss for å dra til Gabler. Hvorfor det vet jeg ikke, men jeg ble kastet ut på samme tidspunkt uansett, fordi de fant ikke noe stempel på meg. Det var ikke så rart.

De neste øyeblikkene gikk rimelig fort. Hoppeslottaking, nektet inngang på 23. års utested, Gabler, bardisk dansing med Julie fra Urban Tribe, avvist bankkort på kebabsjappe, homofil som spør om jeg er gira på ****, nattbuss til Sofiemyr, gå i 30 min hjem til meg, bærte med oss noen skilt og så var vi hjemme. De som ble med meg hjem var sykt sultne, så jeg satte i gang med middagen (05:20). Da jeg var ferdig lå alle og sov..

Bra de nøt frokosten da.

CIMG5266

CIMG5295

CIMG5311

Bloggerne!

Nå er det noe rydding som gjenstår, før jeg setter meg ned med religionsboka. What a day this is going to be..

Likte dere gjestebloggerne? Haha.

G.

6 kommentar to “Slapp av, de har dratt nå.”

  1. Jenni / jenni_94@live.no Says:

    Ja, det er morsomt haha.
    jeg har forresten »annbefalt» bloggen din, sjekk ut om du vil :).

  2. halvoren Says:

    hørtes ut som en vellykket kveld 🙂
    skulle ønske jeg var der :))))

  3. Molberg Says:

    Såå mange søte gutter ❤ 🙂

  4. Eveline Says:

    Haha, herlig. 🙂

Legg igjen en kommentar

