Bloggen på hylla..

Nei, ikke meg, men Trine.

Trine Grung har valgt å avslutte bloggen sin, på grunn av at hun føler perioden hennes som blogger er over. Hun har vært igjennom mye denne kvinnen, både positivt og negativt. Allerede dagen i dag har jeg lest igjennom flere blogginnlegg fra andres blogger om Trine Grung, og jeg har sett hvordan hun har inspirert og provosert. Hun har alltid vært en inspirasjon for meg og som jeg sa til henne i går, hun er min «webmom». Lykke til videre. Har du forresten fulgt med på bloggen til Trine?

CIMG5291

Nå ligger jeg for øyeblikket i sengen til mamma og pappa. Uten dem, that is. Toget mitt til skolen går om 3 kvarter og jeg hadde planer om å bruke de 3 kvarterene på å lese litt om Buddhismen. Jeg har så lite viljestyrke at det er trist. Fikk lest litt i går før jeg la meg, 4 sider for å være presis, før jeg våknet av at boka jeg hadde holdt over meg i søvne landet rett i ansiktet mitt.

Det er rart å være alene hjemme. Det er så lite å tenke på, samtidig som det er en del å tenke på. Da snakker jeg selvfølgelig om vedlikehold av huset. Ikke alltid like gøy på egenhånd. Nei. Jeg må rekke å få lest litt. Må ikke skuffe meg selv altfor mye.

Håper ikke at dere vil at jeg også skal legge bloggen på hylla.

G.

11 kommentar to “Bloggen på hylla..”

  1. :) Says:

    fortsett å blogge du, det er koselig å lese 🙂

  2. Jeanette S Says:

    Enig med personen over 🙂

  3. Hanne Says:

    Lykke til på prøven da! 😀
    Helt enig med begge over, fortsett og blogge du!

  4. Andrea Says:

    Ja, hun var en god innspirasjon 🙂
    Nei, eni med de over, fortsett å blogge du 😉

  5. Trine Says:

    Virkelig på tide at du legg bloggen på hylla ja, eller nei !

  6. Karoline Madeleine Says:

    Nei du må fortsette å blogge 🙂

  7. veeeronicaa Says:

    Lekkert bilde xD du MÅ fortsette å blogge, å sånn er det med den saken ^^

  8. Marthe Fjeld Says:

    hehe, jeg har like liten viljestyrke som deg 🙂 og nei, du må absolutt ikke slutte å blogge! håper jeg ikke du gjør 🙂

  9. Madelen Endresen Says:

    Nei, hvis du hadde gjort det daaa!
    Haha, for ca. et år siden eller noe ble jeg inspirert av en kommentar du sa om et innlegg til en venne eller noe sånn, og det var sånn avhengigheten startet 😦

  10. embla Says:

    nei for all del ikke!

  11. Eveline Says:

    Ikke legg bloggen på hylla!

Legg igjen en kommentar

