Jeg vil at dere skal følge meg hele tiden!

Derfor har man noe så flott som Facebook, Twitter og BlogLovin.

Jeg har bruker på hver av nevnte nettstedene og det er slik at flest mulig av dere skal få med dere når jeg oppdaterer og hva som foregår litt rundt utenom bloggen. Jeg tenkte jeg skulle opplyse dere litt om dette, for dere som ikke henger helt med.

Nå har jeg også fått lagd egen bloggprofil på facebook i og med at jeg ikke godtar alle friendrequestene jeg får på min ordentlige profil. Synes det er greit å ha noe som kan være litt privat, men vil også ha dere på facebook!

Trykk på alle bildene under, for å komme fra til de nettstedene du vil følge meg!

bloglovin

_______________________________________________________________

Trykk HER.

facebook
_______________________________________________________________

Trykk HER.

twitter 2 copy

_______________________________________________________________

Trykk HER.

Hvor er det du følger meg? Eller følger du meg ikke noen steder? (Da er det på tide!)

G.

15 kommentar to “Jeg vil at dere skal følge meg hele tiden!”

  1. veeeronicaa Says:

    har deg på facebook fra før da :p

  2. ingrid Says:

    følger deg på bloglovin 😀

  3. Agnethe Marie Says:

    følger deg på Twitter, Blogloving og Face ;D

  4. Ida Says:

    jeg følger deg på bloglovin’ 😀

  5. Malin Says:

    Har deg på Facebook og bloglovin’ 😀

  6. Susanne Says:

    Har fulgt deg på bloglovin’ en stund, men nå adda jeg deg også på fjesboka 🙂 rått!

  7. Marthe Fjeld Says:

    jeg har deg bare på den ordentlige face pofilen din 🙂

  8. Charlotte Says:

    Jeg følger deg med bloglovin 😀

  9. Trine Says:

    Facebook og bloglovin 🙂

  10. Jeanette. Says:

    rett før du går ut i grotta og spiller ffx? ÅJA, er det et spill?
    akkuratt, da får vi se om jeg noen gang ser deg igjen i oslo da.

  11. Karoline Says:

    HAr fulgt deg på Bloglovin leenge ! 🙂

  12. Andrea Says:

    Bloglovin så klart ^^

  13. Frida Says:

    Følger deg på Facebook og BlogLovin : )

  14. Eveline Says:

    Følger deg på Bloglovin!
    Jeg som alle de 426 andre menneskene. (:

  15. sarajohanne Says:

    Om du ikke heter Joakim Abrehamsen så har noen brukt bildet ditt på face. Tror jeg. Lignet i alle fall. 🙂

Legg igjen en kommentar

