Fra valgkamp til valgkamp.

Valget i natt gikk ikke som jeg hadde håpet på, får håpe dagens valg går bra!

Men det gjør det nok. I dag etter skolen er det russestyre valg og Alexander og jeg har stilt som president og visepresident. Det deilige med det hele er at det bare er vi to som har stilt til disse vervene, så seieren er vel allerede klar. Uansett er det alltid morsomt og spennende med valg og for øyeblikket sitter jeg og skriver tale. Har mye på hjertet, så et par minutter foran hele 3. klasse blir sikkert gøy selv om vinnerne erbestemt.

Natten ble lang i natt, i og med at Andreas og jeg satt oppe og hang på acapela.tv, der man får søte tegneseriefigurer til å si de sykeste, ekleste og morsomste ting på alle slags språk. Det er lov å slippe løs ungen i seg noen ganger, så man merker fort at bæsj, tiss og promp humoren slår til. Har du prøvd det?

P2191447 copy

P2191448 copy

Ønsk meg lykke til da!

G.

17 kommentar to “Fra valgkamp til valgkamp.”

  1. veeeronicaa Says:

    lykke tiiil !
    fy faen så digg genser ;o

  2. elisabeth abelsen Says:

    masse lykke til!

  3. Agnethe Marie Says:

    Lykke til ! 😀

  4. Hanne Says:

    Var det det dere hørte på i går på den live tingen? Hahaha
    Sykt morsomt

    Lykke til med valget i dag!

  5. Karoline Madeleine Says:

    Gudd løkk! 😀 Fine bilder.

  6. :) Says:

    lykke til idag da 🙂

  7. Trine Says:

    Trenger vel ikke no lykke ønskning siden det alt er klart, 3 min er ikke mye !

  8. Stine Says:

    Gleder meg til vinter nå ja! 😀

  9. Simen Says:

    Good luck! 🙂

  10. KarolineB Says:

    haha, så det var det dere lo av i går.
    Lykke til!

  11. idance4you Says:

    du har heftig stil!

  12. mariakristine94 Says:

    lykke til 🙂 tøffe bilder!

  13. ingrid Says:

    Nå fikk jeg faktisk lyst på vinter og snø, sært 😀

  14. Marion Says:

    fy, som jeg ELSKER den gensern der! 😀

  15. Camilla Says:

    Fikk lyst på vinter nå, ja:)

Legg igjen en kommentar

