Damn those security guards..

Dagen på jobb virket helt som normal..

..frem til jeg skulle ut av butikken når vi stengte. Der stod det en vakt som skulle sjekke personalet. Det var jo for så vidt greit, men når jeg viste frem en tyggispakke som jeg kjøpte på 7-eleven i går som jeg ikke hadde kvitering på, da ble det bråk. Selv om hun trodde på meg, så måtte jeg skrive en rapport. Det samme måtte en annen kollega, som hadde kjøpt en pakke røyk tidligere idag i Son. Vi ble holdt igjen nesten 35min for det. Det eneste som skjer med rapportene er at de blir sendt til firmaet og så vist til sjefene våres. Hallo.

IMG_7651 copy

Nå kom Ida nettopp inn, så nå skal vi spise litt kveldsmat før vi tar kvelden vil jeg tro.

Føler dere min frustrasjon? Gah..

G.

9 kommentar to “Damn those security guards..”

  1. ida Says:

    føler vel mer at du trenger en pakke med kondomer 😛
    hihi xD

  2. Trine Says:

    Stakkars gutt, helt syke frustrasjonsvibber her nå ! xD

  3. ODINGO Says:

    My dear, dear friend. SÅ glad jeg ikke jobba til stengetid idag! ❤
    Men jeg føler med deg kjekken.

  4. Karoline Madeleine Says:

    Unødvendig altså ;p

  5. Camilla Says:

    haha føler frustrasjonen din! litt tragisk at dem skulle tro du stjal når det var stengetid + vakter. Godt du får ny jobb snart da 🙂

  6. Veronica Says:

    å herregud, det var dagens xD

  7. Karianne Says:

    Herregud så latterlig!

    Er det Ida som er kjæresten din?

  8. Jeanette Says:

    Veldig fint bilde!! 🙂

Legg igjen en kommentar

