I wanna go back..

Jeg vil reise. REISE BORT FRA NORGE NÅ!

Ikke at jeg har det dårlig her hjemme, langt i fra, men jeg vil til et varmere strøk som ikke har noe med Norge å gjøre. Er så lei egentlig. Hvem blir med meg?

SL700995

SSL24132

SSL24302

Sol, varme, bading, brunfarge, festing, OMG BACARDI BREEZER!!! og moro. Alt dette finnes ikke i Norge.

Er det bare jeg som vil rømme bort fra kjedelig Norge?

G.

36 kommentar to “I wanna go back..”

  1. CATHRINE Says:

    Im in.

  2. Brita Says:

    jeg vil og bort !!! alt for kaldt i norge :(((

  3. veeeronicaa Says:

    Jeg blir meeed xD

  4. Marthe Fjeld Says:

    Du får bli med meg til grand canaria i høstferien da vettu 🙂

  5. Susanne Says:

    Etter VGS er det chiao Norge for min del!

  6. andrea Says:

    Bacardi breezer finnes i Norge da

  7. Camilla Says:

    jeg er med…
    vi reiser i morgen? 😉

  8. KarolineB Says:

    Er det været du klager over nå?
    Du burde ikke klage, i dag snødde det her hvor jeg bor.
    men for all del, jeg vil til Maldivene!

  9. Aleko Says:

    Bacardi breezer selger de i Oslo, når jeg var der i sommer hadde de det på Roxy og Trompeten :p
    Og ellers så selger de det på en butikk her i Stavanger 🙂

  10. Sigrid Says:

    jeg vil også bort, det er så kaldt:/

  11. Karoline Says:

    Joiner LETT! 😉

  12. Abel Says:

    Så lenge det er et sted hvor man får tak i glen’s vodka, så blir jeg også med

  13. guro Says:

    JEG JOINER!

  14. Caroline Says:

    du kan få være med meg på cruise i middelhavet i høstferien 😀 haha 🙂

  15. Ida Says:

    Jeg blir med! 😀

  16. Stine Says:

    Holder med den! Nå har det regna her i flere dager, om ikke uker! Ågud, som jeg savner Bacardi Breezer!

  17. Elin w Says:

    Nicolas jo;D Her snakker vi Kreeem. hoho:)

  18. Ellen Says:

    Trenger ikke å tenke meg om engang!

  19. Trine Says:

    jatakk

  20. Ken-Arild Kristiansen Says:

    Jeg er riktignok ikke på et så veldig varmere sted enn Norge, men befinner meg i København for øyeblikket. Har vært her i 3 dager hittil! 🙂

  21. gazolina Says:

    Han på det første bildet helt til høyre med headsettet; var ikke han utro på ferien?

  22. Christian Says:

    Breezer har vi da.. men det er kobinasonen som teller….:P

  23. Christian Says:

    Breezer har vi da.. men det er kobinasjonen som teller….:P hehe

  24. Josefine Says:

    Ja, jeg er med til utlandet! Heelst lengre bort enn kjedelige Europa. Gi meg en billett til Brasil eller Afrika, og jeg er meed!

  25. Nicolas Kreem Says:

    Gazolina:
    Nei det var han ikke, taper.

Legg igjen en kommentar

