Jeg tror du vet det selv Kanye, men det var dårlig gjort!

Noen som fikk med seg hva som skjedde på VMA ’09?

Søte Taylor Swift vant beste kvinnelig musikkvideo (kanskje ikke helt fortjent), og når hun skulle holde takketalen så kommer det en overgira Kanye løpende opp på scenen og tar mikrofonen fra henne. «Yo Taylor, Im really happy for you. I will let you finish, but Beyonce had one of the best videos of all time! One of the best videos of ALL TÆÆÆÆM!». Beyonce blir drit flau over Kanye ser man, mens Taylor står igjen på scenen helt målløs.

large_kanye-west-taylor-swift-incident

Jeg elsker Kanye, og jeg er enig i at Beyonce sin video er helt konge, men sånt gjør man ikke. Mener å huske at han gjorde noe lignende med Røyksopp i Danmark faktisk. Dette dro ned en del av respekten min for Kanye, for tenk å bli ydmyket på scenen som Taylor ble. Pår thang.

HER ER VIDEON!

Har du sett dette? Speak your mind om saken.

G.

26 kommentar to “Jeg tror du vet det selv Kanye, men det var dårlig gjort!”

  1. Ida Says:

    har sett den ja.. Fy faen! Det der er bare noe man ikke gjør! Det tar kaken over alle kaker !! åååå, fy faen så mye respekt jeg mistet for ham da jeg så det!

  2. helene Says:

    jajajajaja, love him anywayssssss

  3. Sara Gundersen Says:

    Har mistet all respekt for han for lenge siden, but I still love him.

  4. Martin Says:

    How Could you be so heartless, kunne man sagt til han

  5. KarolineB Says:

    hvilken musikkvideo av beyonce var det egentlig snakk om?

  6. Emma Says:

    ganske respektløst av kanye ja :/ digg han jeg også. men som sakt veldig dumt gjort! men veldig snilt av beyonce som ropte taylor opp på scenen etterpå da 🙂

  7. Karoline Says:

    unødvendig og ufølsomt!

  8. Susann Says:

    Att det går ann. Han skal liksom vere profisjonell og ett forbilde for resten av verden.. Jeg blir flau på hans vegne!!

  9. Marianne Says:

    Rett og slett syyykt unødvendig av Kanye!

    Men det var bra at beyonce rope opp taylor på senen så ho fikk sitt moment.:)

  10. Sofie Says:

    Jeg har ikke sett det før. Er det mulig å være så slem?!

  11. :) Says:

    hvilken av beyonce musikkvideoer, er det egetlig snakk om her? ;p

  12. Bjørn Norström Says:

    Han har gjort det de tre siste årene, jeg tror han syntes det er kult å være frekk mot vinnerne av priser… Bad Kharma =)

  13. CATHRINE Says:

    Det var dumt gjort ja. Men jeg DIGGER fyren fordiom 😀

  14. Cosmo King Says:

    Love story fortjente jo den prisen da, for jeg har hørt utrolig mye snakk om den filmen, og ikke like mye om single ladies, selv om den er sinnsykt bra! Men etter at Kanye gjorde dette, fikk Beyoncé pris for beste et eller annet og inviterte Taylor opp til scenen og lot henne fullføre talen. Utrolig bra gjort av Beyoncé, crappy gjort av Kanye.

  15. gaga's new bf Says:

    det var med justice, ikke røyksopp

  16. Ragnhild Says:

    Å hooi, så flaut!! Stakkar Taylor!!

  17. Isabel Says:

    Digget meg at hele NY buet hardt hver gang navnet hans ble nevnt etter det.

  18. camilla p Says:

    he’s a jackass 🙂

Legg igjen en kommentar

