Jeg fant kamera!

Endelig fant jeg et kamera, er nok søster sitt, men care.

For øyeblikket lader det, og da tenkte jeg at jeg i mellomtiden kunne ta en god dusj, rydde litt, vaske litt klær og ta noen telefoner. Når jeg kommer tilbake vil jeg vise dere den feteste Pa:nuu tee’n, som jeg vedder på at dere vil ha, men den får dere ikke, ikke av meg!

Bra jobbet på konkurransen under, ikke gi opp hvis du ikke vet svaret! Det er nemlig ikke så vanskelig, bare tenk på den deilige premien. Utrolig deilig med 1000kr i solingstid nå som høsten er her.

Før jeg løper, vil jeg bare si at auksjonen med genserne og t-skjortene er avsluttet og vinnerne har fått mail. Om ikke lenge skal vi få fyrt opp noen Pa:nuu t-skjorter og annet fett på salgsbloggen til meg og Kimhye. Gled dere!

P9100586 copy

En ting jeg vil dele min frustrasjon med dere om. Har dere lagt merke til alle de «Stalker/Fan» greiene på Facebook? Greit at det var litt morsomt med en gang, men nå har det kommet masse forskjellig type applications som man blir tagget i hele tiden. Det verste er at det er folk som synes det er kjempe gøy og har meterlange sider med kommentarer fordi «HAHA, du er så syykt stalker az!». Noen ganger når jeg logger på Facebook har jeg 30 notifications på grunn av den dritten. Make it stop..

G.

8 kommentar to “Jeg fant kamera!”

  1. veeeronicaa Says:

    duuu, den der tingen på facebook er mange som sier er virus;o ikke godta det hvis du får sånn forespørsel 😉

  2. veeeronicaa Says:

    goodie xP

  3. KarolineB Says:

    spørsmålet er vel hvem er det som IKKE har lagt merke til de applikasjonene :p

  4. Trine Says:

    Det er helt sykt at folk ikke går lei !!

  5. thao t. Says:

    fan stalk check tingen ER virus (:

  6. Ellisiv Says:

    hater stalker greia, er jo bare kødd uansett =) har du sletta det naked innlegget ditt? synes det var så braa.

Legg igjen en kommentar

