«Skal jeg massere hodebunnen din med øl?»

Andreas og jeg valgte å tilbringe kvelden hjemme.

Da sparer vi masse penger fant vi ut, hvertfall frem til vi skal bestille pizza. Sånn går det. Jeg lovte dere noen bilder ettersom jeg har funnet kameraet.

SL371600

SL371611

SL371609

SL371629

Merker at bildekvaliteten ikke er den samme som pappas speilrefleks.

Nå sitter vi kapret foran So You Think You Can Dance, og jeg blir bare mer og mer carried away for hvert år. Det som overrasker meg mest er at jeg får så lyst til å prøve alle dansestiler! Alt fra jive til moderne, liker det.

Men nå må vi må stikke ned på Kiwi fordi Andreas har drukket meg ut av huset. Andreas har snart drukket opp alt springvannet altså Kolbotnvannet. Ikke rart han løper inn og ut fra do. Glad i deg selv om du høye, morsomme mann.

G.

15 kommentar to “«Skal jeg massere hodebunnen din med øl?»”

  1. HILDE MARISSA Says:

    HOTTIES!

  2. veeeronicaa Says:

    ja gjør det du, heah xD freesh t-sjorte ; )
    seer det jeg ogsåå, vil så syykt være med, melde oss på ?(a) hhaahaa

  3. Arvinho Says:

    andreas må smile mer!

  4. KarolineB Says:

    snakker vi liveshow i kveld eller? (:

  5. Arvinho Says:

    ikke egentlig :p han er kjekkere enn meg uansett. Men synes han bare burde smile mer med tennene sine! han har jo et søt smil :D:D

  6. Arvinho Says:

    søtt smil * 🙂

  7. Ellen Says:

    oh. dæven. hotte.

  8. Omana Says:

    Andreas er ganske kjekk da!

  9. Tina Says:

    Bloggen din får meg i så godt humør, du sprer glede. det liker jeg : )
    du kan og kle deg, skriver godt og bildene er så fine. Liker bloggen din veldig godt

  10. Viktoria Says:

    Å, du burde begynne med jazz og moderne osv! Det er så utrolig gøy!

  11. :) Says:

    meld deg på da vel, hadde sikkert gått bra 🙂

  12. MonicaBeach Says:

    åå jeg liker dere to

  13. Skyline Says:

    hei. er dere to kjærester? isåfall så er dere knall søte sammen 😀

  14. Cathrin Says:

    Hvor er den lyseblå buksen kjøpt? 🙂

Legg igjen en kommentar

