Er man i følsomt humør, så er man det.

Det er vel forklaringen på forrige innlegg.

Jeg følte for å skrive, skrive på engelsk. Av en eller annen grunn postet jeg det, og bildet som ble lagt til var ikke ment til å være det mest naturlige, men at folk beskylder meg for å redigere kroppen min er teit. Men hvis de har store behov for det, så får det bare være. Jeg gidder ikke å slette kommentarer.

En mer stressende dag på jobben har jeg aldri opplevd. Ida var heller ikke hjemme når jeg kom hjem, men det gjør ingenting. Da får jeg tid til å ta en lang og kald dusj. Forfriske meg litt, fordi nå er det ingenting på meg som er friskt.

limmo

IMG_7803-2 copy

P8100351

Her er hvertfall noen bilder som ikke er redigert annet enn skarphet, for dere som klager.

Er bare lei av å høre at noen sier at jeg utgir meg for å være en annen. Hvis det hadde vært tilfellet, så hadde jeg ikke lagd videoblogger, fordi jeg har jo ikke lært hvordan man redigerer folk i filmer. Jeg redigerer bilder for at de først og fremst skal fange bedre, for jeg liker ikke å se bilder som her helt plane. De er ikke like spennende. Men jeg skal slutte å henge meg opp i det, er vel bare uvant med slike kommentarer.

Kan vel si at jeg har oppnådd målet mitt, med å få noen til å hate meg. Gratulerer Kjetil! Nå må du bare tåle det.

Ida, kommer du snart?

G.

17 kommentar to “Er man i følsomt humør, så er man det.”

  1. Trine Says:

    Du har tydeligvis oppnådd det du ønsket da ja, hatere ! Det beviser visst at du begynner å bli en meget stor blogger 😉

  2. Tonje Says:

    hvorfor vil du at folk skal hate deg egentlig? du trenger ikke disse deg selv for at folk skal misslike deg….de gjør det vis de vil uansett….hvorfor byr du deg i det hele hva folk syns om deg uansett?

    • GiantLundstein Says:

      Tonje: Det med at jeg vil at andre folk skal hate meg er jo bare kødd:p Vil jo ikke det, men som jeg skrev en gang tidligere, jeg har ikke fått noen negative kommentarer i det siste og det er overraskende! Men så klart er jeg fornøyd, synes det bare er gøy å tulle med det. Folk kan tro og mene akkurat hva de vil om meg 🙂

  3. Linn Marit Says:

    Haha, folk er teite:p

  4. Tonje Says:

    for meg virker du hvertfal som en hyggelig fyr 😉

  5. Sofie Says:

    Det er deilig å skrive på engelsk iblant. Er mye lettere å snakke om dypere ting på engelsk synes jeg. Alt høres så teit ut på norsk.

  6. En med et synspunkt Says:

    Altså, jeg må si, fra et nokså objektivt ståsted, at jeg synes bilderedigeringen inn i mellom blir litt voldsom. Vi er ikke blinde, om det er en naturlig look du er ute etter. Prøver bare på litt konstruktiv feedback her, er ingen hater. Det har jeg hverken behov, eller grunn til å være…
    Kan heller ikke si jeg er her ofte, innholdsmessig er ikke akkurat dette min sjanger. Jeg er ingen jente på 14 år… Haha. Neida, du får høre på de som faktisk leser bloggen om de bryr seg! Det er vel de du gjør det for?

  7. veeeronicaa Says:

    alle kan da vel få være litt følsom ;p
    du er da fin på bilder uannsett om du ikke redigerer di så xD

  8. Sara Gundersen Says:

    Er jo ingenting man kan hate med deg eller bloggen din. Så stå på 🙂

  9. Austnes Says:

    Du er drømmemannen min

  10. ragnhild Says:

    hei, vil bare si at jeg synes bloggen din er veldig bra. synes ikke det er noe galt med bilderedigeringen din : – )
    + at du er utrolig pen og du virker som en bra fyr, ida er heldig

  11. maren Says:

    kjetiiiiiiiiil jeg vil se innlegget

  12. Sonja. Says:

    Hei Kjetil! :].
    Du, du er sykt fin, håper du vet det. Utrolig fotogen på bilder, redigerte eller ei:]. Også digger jeg bloggen din. Men, jeg har et spørsmål til deg! Har du en du får inspirasjon fra når det gjelder klesstilen din? For du har bare utrolig rå stil, digger den! Også har du så utrolig mange gensere/jakker som ser utrolig digge ut, hvilken butikk?<3.

  13. anna Says:

    hejdu, jommen var du kjekk!!
    Anna Lihagen @ facebook.no

  14. Petter Pedersen Says:

    Du e best ass (Y) ka bruke du i håreet som btw ? ;*

Legg igjen en kommentar

