Savnet Lookbook.

Nå er det en stund siden jeg har brukt LookBook.nu og det er synd.

Fordi det er så mye kult her, spesielt gøy er det å få gode tilbake meldinger selv. Det var en liten stund siden hvor jeg sendte ut invitasjoner til Lookbook, fordi jeg vil at flest mulige skal få sjekket dette ut, uansett om de har stil eller ikke. Her er min LookBook-profil for dere som har muligheten for å sjekke den ut.

Noen av mine «Looks» på LookBook:

lookbook2

lb

Vil du ha en invitasjon til LookBook?

G.

30 kommentar to “Savnet Lookbook.”

  1. Mari Sunniva :) Says:

    Lookbook er så herlig! 😀

  2. ingrid Says:

    JAAAAAAA!!! da hadde jeg dødd..

  3. Ellisiv Says:

    yes please 😀

  4. MillaBonaqua Says:

    ja=)

    http://www.isallaboutfashion.wordpress.com

  5. :) Says:

    digger stilen din 🙂

  6. Lars Georg Says:

    Ja takk, elsker lookbook 🙂

  7. ingrid Says:

    Litt dårlig gjort av deg å fylle opp lookbook med dårlig klesstil og joggebukser, men bra du gir ut til de som fortjener det 🙂

    Det var jo trossalt du som ga meg, hahaha.

  8. emilia Says:

    du har en heftig stil og en sykt bra blogg!
    er fast leser, og det kommer jeg til å være til du ikke gidder mer
    og det håper jeg er veldig en god stund til:)

  9. kristin Says:

    jaaaaa, vil ha!

  10. lifebylie Says:

    Yes pleas:)

  11. Kris Says:

    Ja takk til invite:)

  12. synne Says:

    åååååå, kjetil hvor finner du alle de fine klærne dine? :O

  13. Ole Hofsøy Says:

    Ja, tar veldig gjerne i mot en invitasjon! 😀

  14. Linn Says:

    Hva er det?

    Ett sted man laster opp bilder av seg selv i klærene man går i? Merkelig konsept!

  15. Jessica Rewnell Says:

    ja, sure!!:)
    ey,wanna link?

  16. Jessica Rewnell Says:

    adressa som kommer opp er feil btw..
    den er http://www.gotlicensetobe.wordpress.com
    …..just in case

  17. Frida Says:

    Synes du burde legge ut flere bilder av deg på lookbook. Er mange fine klær du har, og en temmelig grei stil : ) Gleder meg til å se mer.

  18. Nette Says:

    Hei du 🙂 Det kan vi jo gjøre såklart! Og haha, det har ikke vært så mange av dem da, så det har jeg nok overlevd fint 🙂

  19. JULIE AIDA Says:

    yes plx, lillageit@hotmail.com!

  20. Trine Says:

    mm

  21. Linda Says:

    drit fin stil 😀

  22. Tonje Says:

    det er feil av deg å si : hvis du har stil eller ikke.

    alle har jo stil, men alle har forskjellige. det er det som er kjekt her i verden, at ingen er like. og heldigvis for det 😉

  23. Jessica Rewnell Says:

    det kommer opp feil når jeg skriver her.
    men e-mail; jessica-rewnell@hotmail.com
    blogg; http://www.gotlicensetobe.wordpress.com

    inviter meg til lookbook a? jeg antar det er det som må til? ettersom jeg ikke får registrert meg. hadde vært snilt!

  24. ingrid Says:

    du er rå, men du er seriøst VERDENS råeste hvis du sender meg en invitasjon på mail 🙂

  25. tinasilvik Says:

    du har kul stil, og jaaaaa, jeg vil ha en invitasjon (: tinasilvik@gmail.com

  26. Mariann Says:

    Snille du, kan eg få invite? 🙂

  27. Silje Says:

    åjaaa, jegvilavilhavilhaa! 😀 plisplisplis.

    http://wayfarer.blogg.no

    siljekrosby@hotmail.com

  28. multicolorz Says:

    kan vi i multicolorz få en invite?

  29. kris Says:

    værsåværsåværeså snill :O

Legg igjen en kommentar

