Sunday.

Jeg elsker søndager!

Ida har dratt og jeg ligger langflat i sofaen og switcher mellom Skal Vi Danse og 4 Stjerners Middag. Denne søndagen er som alle de fleste andre søndager jeg liker så godt. Samler opp kreftene til en ny uke ved å sove lenge, se repriser av alt du har gått glipp av og helt til slutt, dra ut på kino. I kveld blir det «Jenta som lekte med ilden», fy f så jeg gleder meg.

P3021603 copy

P3021604 copy

Slik vil jeg se ut i kveld.

Når jeg sitter og ser på Skal Vi Danse nå, så kommer jeg på at jeg hilste på partneren til Elin Tvedt, Egor,  forrige uke på Gabler. Nå ler jeg litt for meg selv, mente å ha sett han på «Rythm is gonna get you» på Chateau Neuf, så hadde visst kommet i prat med han. Funny fact.

Vil avslutte dette innlegget med en litt latter, haha jeg dør. Sjekk HER.

Er det bare jeg som sitter og ser på disse seriene på søndagsettermiddagen? Fy så avslappende søndager er.

G.

PS: Konkurransen avsluttes i dag, så husk å bli med!

10 kommentar to “Sunday.”

  1. Emilie Says:

    hei kjetil : )
    jeg vil bare si, at du har en utrolig kul og stilig blogg.
    tror nok du hører dette 1ooo ganger, men det er jo sant så ^^
    jeg synes det antrekket var skam rått! og digger stilen din 1oo%!
    jeg er helt lik deg når det kommer til søndagsettermiddagen.
    akkurat nå sitter jeg og ser på mtv. og slapper av på msnen ^^

    btw; jeg har deltat i konkurransen : D håper jeg blir 1 av de 3 (a)

    Jeg følger med på bloggen din hver dag, og når jeg er på skolen
    er jeg innpå bloggen din flerne ganger i løpet av 1t. ikke spør hvorfor
    men ja, prøver alltid å holde meg opptadert : D håper jeg ikke freaker deg ut da! ;oo

    mvh.
    emilie.

  2. Karoline Madeleine Says:

    Ja, jeg har også sett/ser på de programmene nå :p Koselig, men jeg er syk da. Har influensa dessverre. Kos deg på kino 🙂

  3. KarolineB Says:

    Skal Vi Danse er så kjedelig, foretrekker heller so you think you can dance (utrolig lang tittel på et tv program forresten)

  4. :) Says:

    enig as, so you think you can dance er så mye bedre 🙂

  5. Linn Marit Says:

    Elsker skjerfet ditt!:)

  6. martine Says:

    så søt den skilpadden var 🙂
    Søndager er så slække, gjør ingenting fornuftig, men det er det som er bra!
    Hvordan var Jenta som lekte med ilden?

  7. Marianne Says:

    Du er kjekk 😀 ❤

Legg igjen en kommentar

