iPublish bytter plattform!

Wow!

De bytter fra iPublish til WordPress MU. Hva MU betyr det vet jeg ikke, men WordPress er WordPress og jeg har litt lyst til å si «Told you so» til alle som har byttet fra WordPress til iPublish. Jeg har holdt meg her, og tror nok det har vært mer lønnsomt, for jeg liker alt som har med WordPress å gjøre. Det eneste som er synd med WordPress er at det er ingen som henger inne på WordPress.com for å sjekke topplisten. Jeg er nemlig på 1. plass og har vært der en god stund nå.

ipublish

Alle iPublishsider er nå parkert og alle bloggene har blitt flyttet. Designet til alle bloggene er blitt ødelagt og de må fikses på WordPress-vis. Det er synd. Men jeg må innrømme jeg godter meg litt.

Hva synes du om dette?

G.

19 kommentar to “iPublish bytter plattform!”

  1. Eirik. Says:

    Jeg håper ikke de bytter designet skikkelig. Fordi da var det ingen mening for meg og bytte.

  2. Linn Marit Says:

    Jeg irriterer meg kraftig over dette;p

  3. Kamilla K Says:

    Du blogger via nøyaktig samme greie bare uten servicen og en besøkt førsteside(ipublish.no), hehe. WordPress.com bruker wordpress MU, og nå bruker iPublish det samme 😉
    og nå synes jeg du skal danse snart så jeg kan se! 😀

  4. maddiiee Says:

    jeg merker jeg er veldig glad jeg byttet fra blogspot til worpress og ikke til ipublish..

  5. maddiiee Says:

    *wordpress lol

  6. Camilla Says:

    Hei! Hvor ser man statistikken på wordpress? Jeg har selv blog.com men det er det samme opplegget som wordpress 🙂

  7. Ken-Arild Kristiansen Says:

    «MU» står for Multi-user, enkelt og greit!

    Jeg bruker selv WordPress på egen server og synes det fungerer utmerket! 🙂

  8. veeeronicaa Says:

    er du på 1. plass??;o jeeei så koselii xD

  9. Trude Larsen Says:

    er ikke det stress da :-s ?

  10. Maren Says:

    Jeg digger bloggen din!:)

  11. Liva Says:

    Kjetil, om det koster noe å endre css på wordpress? 🙂

  12. la Says:

    Kjetil, om det koster noe å endre css i wordpress? 🙂

  13. Ken-Arild Kristiansen Says:

    Liva: Nei, jeg tror ikke det koster noe ekstra. WordPress.com er og skal være gratis. Men, hvorfor ikke satse på ett webhotell og installere WordPress selv og gjøre akkurat slik du vil med installasjonen? Webhotell koster jo ikke mange hundrelappene i året lengre! 😉

  14. monica Says:

    hmm.. jeg finner ikke fram til Nora Alba sin blogg. siden ipublish har byttet til wordpress, hva skjer med bloggen hennes, har hu laget en ny? hvis ja, hva heter den? :p

  15. Camilla Says:

    Du vet vel hvordan man sjekker statistikken på wordpress? Har blog.com men det er jo det samme opplegget. 🙂

  16. donnalilly Says:

    HATE IT. tar fra meg motivasjon når de aldri blir ferdig og de herpa designet jeg brukte timer på å fikse. 😦 de nye «ipublish» bloggene ser ut som wordpress, og til alle som spør det blir gratis å endre css.

    • la Says:

      sweet, vet du når? hvis ikke bytter jeg domene, for jeg blogger ikke så ofte så jeg gidder ikke betale for det da liksom 🙂

Legg igjen en kommentar

