Tidlig morgen, uten lærer, Juno, fritimer, religion, bursdagshandel og trening.

En liten plan for dagen rett og slett.

Endelig har foreldrene mine kommet hjem, etter en hel uke borte. Gleder meg til å bruke kameraet igjen, for er lei av å bruke gamle bilder all the time.

Nå sitter jeg i samf øk timen og ser på Juno. Læreren kom ikke i dag, så jeg stressa med å komme meg på skolen for å ha 4 fritimer pluss friminutt før jeg har religion. Fikk nå hvertfall sett Juno, og det er den filmen med best manus jeg noen gang har sett.

P9020399

Andreas har bursdag i dag. Gratuler han! Så etter skolen må jeg en tur til byen å se om jeg finner noe fint til han. Noen som har et forslag til hva jeg skal kjøpe til mine gode venn på over 2 meter?

G.

10 kommentar to “Tidlig morgen, uten lærer, Juno, fritimer, religion, bursdagshandel og trening.”

  1. cecilie Says:

    hei du er kjempekjekk ;-o og jeg lurer på om du er homofil?
    ikke noe galt i det asså 😀 helst legg igjenn svar på min blogg.

  2. nina Says:

    juno er braa! 😀

  3. Heidi Says:

    du kan kjøpe han stylter! (:

  4. veeeronicaa Says:

    Graattis andreaas ^^

  5. veeeronicaa Says:

    forresten, har du ikke veldig lyst til å sende spotify invitasjoon til meg?(a) ;p

  6. :) Says:

    gratulerer med dagen andreas 🙂

  7. veroh92 Says:

    Hei:-) en liten hilsen til deg for å si at du skriver utrolig godt, og bloggen din er tøff:-) stå på!

  8. Martine Aa. Rødal Says:

    Aaah, Juno er så bra! Fantastisk film:D

  9. Tuva Says:

    Gratuler kompisen din med dagen 🙂
    digger bloggen din !

Legg igjen en kommentar

