Gratulerer mine gode venn.

Da var dagen din over, og håper du har hatt det bra!

18 års dagen til min beste venn bør være så bra som mulig, og etter å ha kjøpt en fin These Glory Days t-skjorte til han og ha tatt han med inn til byen med Mari, så tror jeg han koste seg. Det gjorde hvertfall jeg. Det merket jeg på kontoen hvertfall, der det ble trukket fra noen lapper som gikk til gave, bukse, cardigan, mat, kaffe og sorbet. Vi tilbragte dagen i Bogstadveien for det meste og avsluttet på Olivia nederst i Bogstadveien (eller Hegdehaugsveien som det EGENTLIG heter der). Marte kom å møtte oss slik at jeg fikk handlet litt billigere klær på Volt, hysj hysj, men tusen hjertelig!

Etter å blitt mast på i ca 2 timer, så skal foreldrene mine få viljen sin, og jeg skal komme meg i sengs. Det har vært en lang dag og med store magesmerter og hodepine, legger jeg meg i min egen seng for en gang skyld. I morgen blir det trening på trening, så må være litt opplagt!

P9210709

P9210715

P9210718

P92106932222

Litt småfornøyd med bildene fra i dag, eller hva?

Må si en ting, Kimhye og jeg har jobbet veldig hardt med salgsbloggen fordi dere har sagt at dere likte idéen. Derfor er jeg litt skuffet over at det ikke er flere av dere som byr eller i det hele tatt kommenterer når jeg skriver om det. Det har gått mye tid til det, og det minste vi kan be om er litt respons. Vi gjør dette først og fremst for dere.

G.

8 kommentar to “Gratulerer mine gode venn.”

  1. Emilie Says:

    håper bestekompisen din koste seg mye, på 18års dagen sinn : )
    men jeg lurte på når konkurransen er slutt? (a’

  2. Pia Says:

    glemt å trekke solkort eller?

  3. Linn Marit Says:

    Så koselig!:) Håper bursdagen min i dag blir like koselig:D

  4. Line Says:

    Nå fikk jeg veldig veldig lyst på is!

  5. Sofie Says:

    Fine bilder, ja!

  6. KarolineB Says:

    Det siste bildet var utrolig tøft, likte kontrastene 😀

  7. Tuva Says:

    Skikkelig fine bilder 🙂

  8. ingrid Says:

    sykt fint bilde, det nederste! 😀

Legg igjen en kommentar

