Make her say..

To dager uten jenta mi.

Føles som to uker. Hater dager hvor jeg ikke har tid eller krefter til å reise inn til byen, da får jeg ikke se Ida. I morgen er det jobb, torsdag får jeg pelle den feite ræva mi til byen. Da er det også lagersalg hos «Kaare Lund’s», så får ta en tur innom, før jeg reuniter meg med kjæresten min.

Nå sitter jeg i sengen med historieboken i fanget og plata til Kid Cudi på høy guffe. Mamma roper «FÅ DEN DRITT PCEN TIL Å HOLDE KJEFT!!!», men når begynte jeg å bry meg om hva de sa? Neida, men jeg skrur nok ikke av lyden.

P9210685

P9210682

P9210692

photo/edit: Giant

Nå synes jeg ferien kan raska på litt. Jeg har ventet i fire uker på den, og det er fire uker for mye. Og så fort denne ferien er over, så er det på tide og vente på neste ferie. Selv om det skal bli deilig med ferie, så vet jeg ikke helt hvor mye avslapping det blir. Har tross alt to eksamener å forberede meg til. Skyt meg, og så vær snill og gjennoppliv meg rett før russetiden. Takk!

Jeg har blogget et helt år nå, grufullt lenge egentlig, og jeg føler at jeg egentlig burde ha hatt flere lesere enn jeg har. Jeg er en gutteblogger som blogger om ting som faktisk har med BÅDE gutter og jenter å gjøre, egentlig alle slags ungdommer. Jeg er bare redd for tanken om at hvis jeg hadde hatt blogg.no, kanskje jeg hadde vært langt oppe da. Hjelp meg litt a?

G.

25 kommentar to “Make her say..”

  1. Helle Says:

    Jeg har fått MANGE til å lese bloggen din 🙂 hei foresten, en stund siden jeg har komentert, selv om jeg leser hver dag

  2. veeeronicaa Says:

    DU!! hvis du hadde brukt blogg.no hadde du garantert vært på topplisten! hadde det vært opp til meg hadde du vært på første plass også så xD

  3. Cathrine Says:

    Hei Kjetil! Hvem var hun du var ute å shoppet med den gangen før den festen du skulle på?

  4. Trine Says:

    Kjekk.. Spørs om det hadde vært en fordel med blogg.no ;p

  5. Camilla Says:

    hadde sikkert hvert en fordel med blogg.no.. 🙂

    men jeg er innom bloggen din flere ganger i løpet av en dag..
    lite å gjør på, ja jeg vet det 😉

  6. Ole Hofsøy Says:

    Du hadde sikkert vært lenger opp da, men blogg.no er så… liker det bare ikke, wordpress er best!
    Men ikke klag på antall lesere, jeg har kanskje 30 besøk om dagen, og har blogget siden juli i fjor :p

  7. Juni Says:

    Legg ut bilde av deg og Ida?

  8. Maren Says:

    Jeg tror du hadde kommet fort blandt toppbloggerne på kort tid 🙂 Men spørs om det er så posetivt da..

  9. ingrid Says:

    Siden du er en av mine absolutt favorittblogger så kan jeg jo faktisk linke deg 😀 Ikke at jeg har så mange lesere at det gjør noe, men det hjelper vel litt:D

  10. maren Says:

    jeg og mona kommer på besøk imorgen!!!!!! og tar seff med den røde parykken min 🙂

  11. Eirik. Says:

    Jeg synes du skal bytte. Designet er bedre på wordpress, men når ikke leserne er på plass som de bør (siden bloggen din eier) så bør du bytte. Du ligger jo på 1. her på wordpress, men ingen ser topplisten her. Den er så godt gjemt. Jeg lover hvertfall og følge bloggen din på blogg.no å! Du eier i å blogge. Dødsbra gutteblogg som faller i smak hos de fleste tror jeg. Så BYTT!

  12. hei :) Says:

    hvor er det blitt av bloggen til nora alba? om du vet det 😉

  13. Ken-Arild Kristiansen Says:

    For guds skyld, ikke bytt til blogg.no! 😉

  14. emma Says:

    Skal prøve og fortelle flere om deg!! Digger bloggen din, den er lett den beste!!

    hehe, må bare si at du minnet litt om zac på det bildet her: http://cm1.theinsider.com/media/0/93/44/cozy-co-stars_472x459.0.0.0×0.432×421.jpeg

    sånn klærna, og litt håret. hehe. du er finere da! 😉

  15. :) Says:

    tror det ville hjulpet om du byttet til blogg.no 🙂

  16. Ingrid Says:

    kom på BLOGG.NO !!1
    syntes du fortjener å være på topplisten ; D

    komkom

  17. mie Says:

    vil bare si at JEG syns du er den absolutt beste guttebloggeren i Norge! Før var kanskje Toro «kongen», men jeg syns han har tapt seg og du er den eneste guttebloggen jeg fortsatt gidder å følge ordentlig med på. Tusen takk for en kjempe morsom blogg, fortsett sånn 😀

  18. Aleksandra Says:

    blogg.no^^ du har en dritbra blogg btw;)

  19. Henje Says:

    Fina bilder ! 😉

Legg igjen en kommentar

