Royal love.

Resultatet av byturen i går gav en liten bildeserie.

En morsom bildeserie, som består av love making og retardations foran slottet. Vi fant dette litt morsomt og det ble noen bilder.

Så fort jeg kommer meg vekk fra skolen, så skal jeg jogge meg en tur siden jeg ikke fikk trent på skolen i dag. Det var danseforestilling i midttimen, så måtte nesten prioritere dette. Jeg fikk ikke tid til å forberede noe til denne forestillingen, så må få det til neste gang. Har aldri danset foran skolen, men både jeg og noen andre ønsker det, så må få det til før året er omme.

P9210724

P9210727

P9210726

P9210733

Må beklage at jeg ikke fikk kåret vinnerne av quizen, men jeg glemte det helt bort. Satte meg ned med salgsbloggen så fort jeg kom hjem, så ble helt borte i alt det arbeidet.

Vinnerne av konkurransen ble:

1000kr SoltidRingo
100kr SoltidEllisiv
100kr Soltid Sara Gundersen

Gratulerer til dere. Til dere andre som ikke var like heldige, dere får nok muligheten til å gjøre nok et forsøk om ikke altfor lenge.

G.

16 kommentar to “Royal love.”

  1. Sara Gundersen Says:

    Olè, så gøy 🙂
    For noen herlige bilder!

  2. Jenni / jenni_94@live.no Says:

    Hei kjetil 😀
    Jeg skal ha en gym time med en annen klasse på fredag, men jeg har ingen bra musikk. Kan du legge igjen en spotify spillelister der du kan legge inn litt bra treningsmusikk jeg kan ha? Takk på fårhånd om du gidder 🙂

  3. Linn Says:

    Er u gay eller straight? 🙂

  4. Liiiiiiiine Says:

    hahahah hahahahah ha, fint bilde av mari, det siste ❤

  5. Marion Says:

    Det bli nye danzzzevizning i dezember da kan du danzze vettu kman ❤
    hyggelig at du kom i dag dah;)

  6. Jenni / jenni_94@live.no Says:

    spilleliste*

  7. Trine Says:

    …..

  8. Julie Says:

    Er det Ida ? ;p

  9. Martin Says:

    irriterende at de som driver å fisker etter svarene vinner. Men sånn er det vel.

  10. maren Says:

    fuck deg kjetil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Ellisiv Says:

    yeeey!

  12. Synne Says:

    Digger bloggen din!

Legg igjen en kommentar

