No you didn’t!!

OH, I JUST DID!!

Bare se selv HER!!!!

MIN NYE BLOGG!!

G.

6 kommentar to “No you didn’t!!”

  1. Frida Says:

    kult at du har byttet til blogg.no .. eller tester den ut hvertfall. : )

    følger nok like mye med på den som på wordpress’en.

  2. Arman Says:

    Først skryter du av wordpress så skifter du plutselig til blogg.no ?

    JAJAJ, spennende det 🙂

  3. Ken-Arild Kristiansen Says:

    Reagerte på det samme selv, Arman. Kjetil har jo skrytt noe veldig av WordPress hele veien. Men så fort kan man åpenbart endre mening! Er det oppmerksomhetskåtheten som tar overhånd? 😛

    Men det er selvfølgelig helt og holdent opp til Kjetil hva han ønsker å bruke, WordPress eller blogg.no. Det skal ihvertfall ikke jeg legge meg så veldig mye opp i. 😉

  4. Martin Says:

    Hahha, ja, enig med Arman

  5. JULIE AIDA Says:

    omgomgomgomgogmomg. blogg.no ❤ ❤ ❤ ❤ meeeen du må få opp linkene dine på den nye bloggen. ellers får jeg ingen hits hos meg. im nothing without you.

  6. Karianne Says:

    Jeg syntes det er teit Kjetil.
    du har vært wordpress<333333333333333333333333 hele tide, og nå
    går du over til blogg.no.
    Altså, jeg leser ikke bloggen din på blogg.no
    Det gidder jeg ikke..
    du har ihvertfall mistet meg som leser!

Legg igjen en kommentar

