Nå må dere få se og få lagt meg til på den nye bloglovin!

Heisan, lenge siden sist WordPress.

Jeg tenkte at siden jeg har 453 følgere av denne bloggen på BlogLovin. Derfor ber jeg dere alle og vennlige bytte til min nye blogg på blogg.no. Den nye bloggen finner dere HER!

For å følge den nye bloggen på BlogLovin, noe jeg foreslår at dere gjør, så trykker dere HER!

DSC_1913

Jeg savner dere litt, men pell dere inn på den nye bloggen, så smiler jeg litt mer!

G.

8 kommentar to “Nå må dere få se og få lagt meg til på den nye bloglovin!”

  1. Anida Says:

    Jeg følger begge bloggene, i tilfelle det skulle dukke opp noe her også – slik som nå 🙂

  2. Marion Says:

    haha, jeg og 😀

  3. ingrid Says:

    WHAT? hold deg på wordpress :(:(:(:(:(:(

    blogg.no er meningsløst

  4. Kristine Soltveit Says:

    det er bare å sende mail til bloglovin om at du har byttet, så flytter de alle prenumerantene til den nye 🙂

  5. Cassandra Supersnik Says:

    Hei =) kan du værsåsnill å invitere meg til lookbook?

  6. Lisa Says:

    hei du var sykt kjekk hvor høy er du??

  7. Elisabet Says:

    Haha! Oppegård! Gangveien opp til stasjonen jo. Ikke dårlig

  8. VIVI- SECONDS.BLOGG.NO Says:

    Selv om det ikke er fra blogg.no anbefalte jeg din liksom «blogg».
    Ikke bare en bra blogg tilogmed en kjekk fyr,kan det bli bedre,kansje du vil stikke innom å legge igjen en hilsen!:)

Legg igjen en kommentar

